کشف افزون بر ۳۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در جیرفت/محموله بزرگ مواد مخدر در جیرفت کشف شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۴۳۷۳۶
کشف افزون بر ۳۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در جیرفت/محموله بزرگ مواد مخدر در جیرفت کشف شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از کشف 333 کیلو و 950 گرم مواد مخدر از نوع شیشه، هروئین و حشیش در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین سلامی در تشریح این خبر افزود: در این راستا ماموران قرارگاه عملیاتی ابوذر در جاده جیرفت به سمت روستای باغعلیشیر 125 کیلو و 550 گرم شیشه و 66 کیلو و 600 گرم هروئین را از یک دستگاه خودروی سواری کشف کردند.

وی ضمن بیان این مطلب که در ادامه این عملیات 141 کیلو و 800 گرم حشیش نیز از یک دستگاه خودروی باری کشف شده است، تاکید کرد: قاچاقچیان قصد انتقال این میزان موادمخدر به مرکز کشور را داشته اند که با اشراف اطلاعاتی و اقدام به هنگام نیروهای نظامی و قضایی، ناکام ماندند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به دستگیری دو متهم در رابطه با این پرونده، اظهارداشت: متهمان این پرونده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده اند.

سلامی با اشاره به مبارزه بی امان و قاطع دستگاه قضایی با عاملان ورود و قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط دستگاه قضایی و مبتنی بر وظایف ذاتی خود زمینه لازم برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور را فراهم می کند و استان کرمان به لحاظ قرار گیری در مسیر ترانزیت موادمخدر هزینه های مادی و انسانی بسیاری را در مسیر مبارزه با مواد مخدر پرداخت می کند.

 

 

 

نظر شما