آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمان تا ۱۰ اسفند ۹۹

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۴۴۶۵۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمان تا ۱۰ اسفند ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان طی شبانه‌روز گذشته، 13 بیمار جدید کرونا در استان بستری‌ شده‌اند و سه نفر نیز جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی شفیعی، عصر یک‌شنبه 10 اسفندماه با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته، 13 بیمار جدید کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، گفت: «شش نفر از آن‌ها از حوزه‌ی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان (شامل راور، رابر، بافت، بردسیر، کوهبنان، کرمان، شهربابک، زرند، ارزوئیه)، یک نفر از بیماران جدید بستری از حوزه‌ی دانشگاه رفسنجان و شش نفر از بستری‌شدگان از حوزه‌ی دانشکده سیرجان هستند».

 وی با بیان این‌که بیمارستان‌های حوزه‌ی دانشگاه بم و جیرفت در 24 ساعت گذشته موردی از بستری جدید نداشته‌اند، گفت: «در حال حاضر، 119 بیمار کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند».

شفیعی ادامه داد: «76 نفر از بیماران بستری در حوزه علوم‌پزشکی کرمان، 12 نفر حوزه علوم‌پزشکی رفسنجان، چهار نفر حوزه جنوب، دو نفر در حوزه دانشگاه بم و 25 نفر از حوزه دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان بستری هستند و خدمات بیمارستانی به آن‌ها ارائه می‌شود».

وی اظهار کرد: «از ابتدای اپیدمی تاکنون 16 هزار و 652 نفر در استان، به‌دلیل ابتلا به کرونا بستری شده‌اند».

سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان اضافه کرد: «متاسفانه در 24 ساعت گذشته، سه بیمار کرونا نیز جان خود را از دست دادند که یک نفر از حوزه‌ی دانشگاه رفسنجان، یک نفرشان از حوزه‌ی دانشگاه جیرفت هستند و یک نفرشان از حوزه‌ی دانشگاه بم است».

شفیعی، در پایان گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا در استان تاکنون، 2511 نفر به دلیل ابتلا به کووید ـ 19 جان خود را از دست داده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز