تباه کننده ورزش‌های رزمی استان و رد صلاحیت شده دیروز انتخابات هیئت فوتبال کرمان به دنبال چیست؟

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۹:۴۷
کد خبر: ۱۱۴۵۴۸۵
تباه کننده ورزش‌های رزمی استان و رد صلاحیت شده دیروز انتخابات هیئت فوتبال کرمان به دنبال چیست؟
پس از پایان ماراتن انتخابات نفسگیر فدراسیون فوتبال بازنده ۴ رایی در این انتخابات با دادن رپرتاژ آگهی به برخی کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی به دنبال آن است تا شکست خود را توجیه کند.

او که در مجمع انتخاباتی پیشین هیئت فوتبال استان کرمان نیز، مهر رد صلاحیت را در کارنامه خود دید حالا با فرافکنی به دنبال وارانه جلوه دادن ماجراست.

این شخص که در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با افرادی که روزگاری با حسین هدایتیِ محبوس کار می‌کردند، ائتلاف کرده بود، حالا با زیر سوال بردن تلاش‌های محسن سلاجقه سرپرست صادق و پرتلاش هیئت فوتبال استان کرمان به دنبال سیاه‌نمایی است.

رئیس فعلی هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان که سال‌هاست پیگیر نفوذ در نهاد مدیریتی  فوتبال استان و کشور است و هر بار با سدی محکم مواجه شده، به اذعان بسیاری از رزمی‌کاران استان دوران مدیریت او سیاه‌ترین دوران تاریخ ورزش رزمی در استان است و حتی برخی بر این باورند که مدیریتِ فعلی، ورزش‌های رزمی را به تباهی کشانده است.

حالا او با این کارنامه و عملکرد مشعشع! دقیقا می‌خواهد وارد هیئت و فدراسیونی شود که قطعا با 《نه》محکم رای‌دهندگان مواجه خواهد شد.

علیرضا ابراهیمی بازنده بزرگ امروز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و رد صلاحیت شده دیروز هیئت فوتبال استان کرمان در حالی به دنبال آرای استان کرمان در مجمع فدراسیون بوده که چندی پیش از سوی پازوکی مسئول هیئت فوتبال جزیره کیش به عنوان نایب رئیس آن هیئت معرفی شد.

او که با نیما نکیسا، اکبر محمدی و علی کریمی برای رسیدن به کرسی‌های هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال لابی کرده بود، چرا و به چه حقی به دنبال آرای استان کرمان بوده و این موضوع تبدیل به دغدغه‌ای بزرگ برای هواخواهان فوتبال در استان شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز