۲ واحد صنفی منوجان به علت گرانفروشی پلمب شدند

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۴:۲۵
کد خبر: ۱۱۵۷۷۷۸
۲ واحد صنفی منوجان به علت گرانفروشی پلمب شدند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان ضمن اشاره به بازدید میدانی انجام شد از ۹۰ واحد صنفی در این شهرستان در راستای مقابله باگرانفروشی، گفت: در جریان این بازدید، دو واحد صنفی منوجان به علت گرانفروشی پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امید رضایی درحاشیه بازرسی‌ از واحدهای صنفی منوجان افزود: در جریان این بازدید همچنین به ۶۵ واحد صنفی تذکر و به ۵ واحد صنفی اخطار کتبی جهت درج قیمت داده شد.

وی خاطرنشان کرد: این بازدید با همراهی فرماندار، فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه، مدیر شبکه بهداشت و نمایندگان اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف شهرستان منوجان با هدف بازدید میدانیِ سرزده، افزایش نظارت ها،کنترل قیمت‌ها و همچنین رعایت نکات بهداشتی درایام عیدنوروز ازسوی اصناف انجام شد.

دادستان منوجان با تاکید بر برخورد با گرانفروشی، احتکار و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف، اظهارداشت: دادستانی همه ظرفیت‌های نظارتی خود را به صورت مستمر در روند کنترلی در بازار به‌کار گرفته و با هرگونه تخلفی با قید فوریت برخورد خواهد کرد.

رضایی افزود: در راستای حفظ حقوق عامه این بازدید‌ها با قوت و به صورت مستمر، ادامه خواهد داشت و همچنین لازم است ادارات و سازمان‌های متولی، نظارت دقیق و مستمر بر اصناف داشته باشند و اصناف نسبت به درج قیمتها و نصب اتیکت بر روی اجناس اقدام کنند.

وی بیان کرد:  شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف، می تواننند موضوع رادر اسرع وقت به دایره رسیدگی به شکایات اتاق اصناف و گزارش‌های مردمی اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

دادستان منوجان افزود: استمرار روند بازرسی‌ها بدون تردید در کنترل قیمت‌ها و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف تاثیر مثبت خواهد داشت و رضایت مردم نیز در این شرایط سخت تحصیل می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز