مراجعه حدود ۹۷۰۰ بیمار به اورژانس بیمارستان‌های کرمان

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۸:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۹۰۴۵
مراجعه حدود ۹۷۰۰ بیمار به اورژانس بیمارستان‌های کرمان
دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی استان کرمان گفت: طی شبانه روز گذشته، ۹ هزار و ۶۹۹ بیمار به اورژانس بیمارستان‌ها استان کرمان مراجعه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمد صابری، در این خصوص اظهار داشت: طی این مدت، ۶ نفر بر اثر تصادف و ۲۸ نفر بر اثر عوامل دیگر (با احتساب فوتی‌های کرونا) در استان فوت کرده اند.

صابری با اشاره به انتقال ۱۳۷ مصدوم تصادفی و ۱۹۲ بیمار غیر تصادفی با اورژانس به مراکز درمانی طی ۲۴ ساعت افزود: ۴۰ مصدوم تصادفی و ۲۲۱ بیمار غیر تصادفی با تلاش کارکنان اورژانس طی این مدت در محل درمان شدند.

او با اشاره به ۲۹ مورد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی طی ۲۴ ساعت بیان داشت: طی یک شبانه روز، ۹ هزار و ۶۹۹ بیمار به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده اند که از این تعداد، ۸ هزارو ۵۰۸ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.

دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی استان کرمان بیان کرد: از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه دیروز تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز ۷۳ تولد در استان ثبت شده است.

او تعداد اعمال جراحی اورژانسی طی مدت زمان یاد شده را ۱۲۵ مورد و اعمال جراحی غیراورژانسی را ۱۱۶ مورد اعلام کرد و گفت: طی این مدت، ۵۴ مورد اعزام بین بیمارستانی و یک مورد احیای موفق صورت گرفته است.

صابری تعداد بازدید‌های بهداشتی طی یک شبانه روز را ۲ هزار و ۱۷۹ مورد عنوان کرد و گفت: طی این بازدیدها، ۳۵۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری شده است.

او‌تعداد بازدید‌های حوزه غذا و دارو طی این مدت را ۲۰ مورد اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز