رئیس‌جمهور:

گل‌گهر، گُل سرسبد صنایع معدنی کشور است

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۴:۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۹۳۰۴
گل‌گهر، گُل سرسبد صنایع معدنی کشور است
رئیس‌جمهور گفت: گل‌گهر، گل سرسبد در زمینه صنایع معدنی و احیای معادن است. گل‌گهر هم در کنسانتره و هم در گندله آهن و آهن اسفنجی نقش بسیار زیادی دارد و درصد قابل‌توجهی هم در تولید نقش دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور پس از استماع گزارش مدیرعامل شرکت گل‌گهر گفت: خوشحالیم که پروژه خردایش سنگ‌آهن در گل‌گهر امروز افتتاح می‌شود و ابرپروژه انتقال آب خلیج‌فارس نیز که بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای شرق کشور بود مدتی پیش افتتاح شد که من اسم این خط را خط امید گذاشتم؛ چون مایه امید برای آبادانی شرق کشور خواهد شد.

دکتر روحانی ادامه داد: امروز استان کرمان و یزد از این خط بهره‌مند می‌شوند و در ادامه خراسان جنوبی، رضوی و اصفهان و در نهایت استان سیستان و بلوچستان می توانند از آب دریای عمان استفاده کنند.

 رئیس‌جمهور افزود: گل‌گهر، گل سرسبد در زمینه صنایع معدنی و احیای معادن است. گل‌گهر هم در کنسانتره و هم در گندله آهن و آهن اسفنجی نقش بسیار زیادی دارد و درصد قابل‌توجهی هم در تولید نقش دارد.

دکتر روحانی گفت: امسال در سال پشتیبانی از تولید، همه باید تلاش کنیم موانع را کم و پشتیبانی‌ها را برای تولید زیادتر کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز