مامور قلابی دستگیر شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۰۲۲۴
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: فردی که با جعل عنوان ماموران پلیس، اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مهدی پورامینایی، در این خصوص اظهار داشت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر این که فردی خود را به عنوان مامور معرفی کرده و با مراجعه برخی افراد از آنان مبالغی را اخاذی می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

اوافزود:  ماموران پایگاه اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با انجام یکسری کار اطلاعاتی موفق شدند سرنخ‌هایی از یک متهم سابقه دار را به دست آورند و وی را هنگام ارتکاب جرم و با لباس نظامی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به تحت تعقیب بودن این متهم تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی از وی مشخص شد که تا کنون بیش از ۱۰ بار با استفاده از غصب عنوان مامور پلیس در شهرکرمان و شهرستان‌های تابعه مبالغی را از شهروندان اخاذی کرده است که تحقیقات برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ پورامینایی در خاتمه با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی گفت: چنانچه افرادی که خود را مامور سازمان‌های نظامی یا انتظامی معرفی می‌کنند و تقاضای بازرسی از شما یا منزلتان را دارند حتما از آن‌ها کارت شناسایی درخواست و از مامور بودن آن‌ها مطمئن شوید و به صرف داشتن تجهیزات پلیسی که چه بسا قلابی است فریب نخورید سارقان مامورنما به دلیل تجربه مجرمانه و با استفاده از تجهیزات قلابی از سهل انگاری، غفلت و نداشتن مهارت شهروندان در تشخیص ماموران واقعی از افراد متقلب، سوء استفاده می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز