فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد:

افزایش حوادث و تصادفات رانندگی در ایام نوروز ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۸:۴۶:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۰۶۱۹
افزایش حوادث و تصادفات رانندگی در ایام نوروز ۱۴۰۰
فرمانده انتظامی استان گفت: به رغم طرح ها و تدابیر انتظامی و ترافیکی مضاعفی که در ایام نوروز 1400 اجرا شدند اما شاهد افزایش حوادث و تلفات رانندگی در ایام نوروز امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری بیان داشت: یکی از بزرگترین دغدغه های پلیس استان موضوع حوادث و سوانح رانندگی است که البته رتبه استان کرمان طی سال گذشته با تلاش های صورت گرفته به جایگاه بسیار خوبی در حوزه کاهش تصادفات و تلفات رسید اما طی ایام نوروز با وضعیت متفاوت و دور از انتظاری مواجه شدیم.

 وی با اشاره به استقرار 28 ایستگاه نوروزی در نقاط مختلف استان افزود: در ایام نوروز 1400 با افزایش آمار حوادث رانندگی و تلفات روبرو بودیم که در این رابطه در پی وقوع حدود 1200 فقره تصادف رانندگی، متاسفانه 58 نفر کشته و 584 نفر نیز مجروح شدند.

سردار ناظری با اشاره به استمرار طرح های ترافیکی در سال جاری ادامه داد: پلیس بنا به دغدغه همیشگی خود در حوزه تصادفات، طی ایام نوروز امسال در مجموع بیش از 6 هزار و 100 نفر نیرو را در طرح نوروزی به کارگیری کرد و حدود 9 هزار و 530 فقره اعمال قانون مرتبط با محدودیت ترددهای شبانه نیز رقم خورد که جا دارد یک بار دیگر بر رعایت تمام و کمال مقررات رانندگی تاکید کنیم تا ان شاء الله هیچگاه شاهد وقوع حادثه برای خود خانواده و دیگر هموطنانمان نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز