ثبت نام ۱۲۸۵ داوطلب در انتخابات شوراهای روستاها تا پایان روز دوم در استان کرمان

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۴:۵۱
کد خبر: ۱۱۶۱۳۶۹
ثبت نام ۱۲۸۵ داوطلب در انتخابات شوراهای روستاها تا پایان روز دوم در استان کرمان
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا شامگاه دومین روز از ثبت نام شوراهای اسلامی روستا و عشایر ۱۲۸۵ داوطلب نام نویسی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عباس تقی زاده با اعلام این خبر گفت: تا شامگاه ۱۷ فروردین و دومین روز از ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستاها و عشایر استان در مجموع ۱۲۸۵ نفر به صورت حضوری و غیرحضوری ثبت نام کردند.

وی اظهار داشت: نرماشیر، رودبار جنوب، کرمان و بافت به ترتیب با ۱۷۹، ۱۷۸، ۱۱۷ و ۱۰۳ داوطلب، بالاترین تعداد ثبت نام شدگان را دارا هستند. در شهرستانهای بم و رفسنجان هریک ثبت نام ۷۳ داوطلب و در سیرجان ۶۱ داوطلب نهایی شده است.

تقی زاده از داوطلبان خواست با توجه به اینکه زمان ثبت نام تا بیست و دوم فروردین ادامه دارد، داوطلبان فرایند نام نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا و ایجاد شرایط خاص در استان و جهت حفظ سلامتی و پیشگیری ابتلا به این ویروس، داوطلبان سعی کنند از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی و روش‌های غیرحضوری اقدام به ثبت نام کنند و کمتر اقدام به نام نویسی حضوری کنند.

ثبت نام تا۲۲ فروردین ادامه دارد و تمدید نمی شود.

نظر شما