فرمانده انتظامی استان کرمان:

ارتش پشتوانه مقتدر پلیس در تحقق امنیت پایدار است

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۷۲۳۲
ارتش پشتوانه مقتدر پلیس در تحقق امنیت پایدار است
فرمانده انتظامی استان کرمان، ارتش و سایر رده ها در نیروهای مسلح را پشتوانه مقتدر پلیس در زمینه تحقق امنیت پایدار برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری به مناسبت روز ارتش با فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش دیدار و بیان کرد: ایامی که از سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت ماه به دهه ارتش نامگذاری شده است به واقع نیز یادآور رشادت ها و اقتدار این نیروی پر توان در دفاع از کیان میهن اسلامی است.

وی با اشاره به تقارن این مناسبت با ایام ماه نزول قرآن ادامه داد: ارتش با افتخار، رزمایشات ارزشمندی را در بهترین زمان های ممکن اجرا کرد و در حوزه طرح های مواسات و مردم یاری نیز که مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند بسیار عالی عمل کرد.  

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در همین رابطه به واقع ارتش پشتوانه مقتدر پلیس در تحقق امنیت پایدار است و قطعا طی سال جدید در طرح ها و رزمایشات مختلف در کنار این نیروی مقتدر برای خدمت روزافزون به امنیت و همینطور سلامت شهروندان تلاش خواهیم کرد.

در ادامه فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش نیز گفت: اقدامات جهادی در همه ابعاد در مجموعه انتظامی دیده می شود و این نهاد به همراه ارتش و سپاه سه رکن مهم صلابت و اقتدار نظام هستند که فقط در رنگ لباس تفاوت دارند.

امیر غلامعلیان با اشاره به وسعت حوزه استحفاظی قرارگاه جنوب شرق ارتش در سطح کشور بیان داشت: در کنار حوزه وسیع آبی و خشکی و حجم زیاد ماموریت ها، از ابتدای شیوع ویروس کرونا با راه اندازی 28 ایستگاه پایش و غربالگری در سراسر استان و همچنین اجرای 16 طرح کمک های مومنانه به ایفای نقش در حوزه سلامت هموطنانمان پرداختیم که بخش زیادی از ماموریت های این حوزه نیز در استان سیستان و بلوچستان انجام شدند و هم اکنون نیز تداوم دارند.

امیر"غلامعلیان" همچنین با اشاره به تلاش چشمگیر پلیس استان در حوزه ارتقائ امنیت کویر استان یادآور شد: در این حوزه نیز به منظور مشارکت موثر با همکارانمان در مجموعه انتظامی استان در نظر داریم یک گروه پهپادی را در مناطق کویری استان مستقر کنیم که این رویکرد با طرح در شورای تامین در حال انجام است تا با ارتقائ امنیت حوزه کویر استان پهناور کرمان در کنار مجموعه انتظامی خادم شهروندان عزیزمان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز