احتکار میلیاردی مواد غذایی در کرمان

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۷۰۶۶۰
احتکار میلیاردی مواد غذایی در کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف انبار احتکار مواد غذایی به ارزش 15 میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در عملیات ماموران کلانتری 15 این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مهدی پورامینایی اظهار داشت: ماموران کلانتری 15 شهر کرمان در راستای تحقق شعار سال و مقابله جدی با اخلالگران نظام اقتصادی از دپوی مقادیر قابل توجهی مواد غذایی اساسی در یک انبار مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات لازم و هماهنگی دستگاه قضائی انبار مورد نظر را شناسایی و در بازدید از آن، 54 تن روغن خوراکی، 36 تن آرد و 7 تن و 500 کیلوگرم شکر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه عدم ثبت این انبار در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، احتکار بودن این اجناس را برای پلیس محرز کرد، گفت: کارشناسان ارزش این اقلام را بالغ بر 15میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ پورامینایی در خاتمه با بیان دستگیری یک متهم زن در این رابطه و تحویل وی به مراجع قضائی یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی جامعه، پلیس کرمان با جدیدت با افرادی که بخواهند امنیت اقتصادی جامعه را برهم بزنند و اقدام به احتکار کالاهای اساسی کنند برخورد قانونی و سخت خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز