کشف شبانه ۸۱۴ کیلو تریاک دپو شده در یک منزل

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۷۲۸۵۰
کشف شبانه ۸۱۴ کیلو تریاک دپو شده در یک منزل
فرمانده انتظامی استان از کشف 814 کیلو تریاک دپو شده در یک منزل در عملیات شبانه ماموران یگان تکاوری 116 شهرستان"کهنوج" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری در این خصوص اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری 116 شهرستان"کهنوج" با انجام اقدامات اطلاعاتی از نیت شوم قاچاقچیان برای عبور یک محموله سنگین تریاک با استفاده از 2 دستگاه خودروی سواری از محدوده شهرستان های"رودبارجنوب" و "کهنوج"مطلع و طی یک عملیات شبانه با تشکیل چند تیم در چند نقطه از محورهای مواصلاتی این مناطق جنوبی استان مستقر شدند.

 وی افزود: در ادامه ماموران ضمن حفظ هوشیاری در مکان های استقرار خود با انجام اقدامات اطلاعاتی بعدی متوجه شدند قاچاقچیان در منزلی واقع در یکی از نقاط روستائی مخفی شده اند که با حضور ضربتی ماموران در محل و محاصره این منزل مشخص شد خودروهای مورد نظر در حیاط پارک هستند اما فرد یا افراد مشخصی در آن حضور ندارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در ادامه ماموران ضمن هماهنگی قضائی با رعایت اصول مراقبتی و تامینی وارد این منزل شدند و ضمن پاکسازی محیط داخلی و محدوده این منزل از 2 خودروی پژو پارک شده در این مکان در مجموع814 کیلو تریاک به همراه یک قبضه اسلحه کلاش کشف کردند که البته با توجه به شناسایی هویت صاحب منزل قطعا قاچاقچیان فراری نیز شناسایی و دستگیر خواهند شد.

نظر شما