استاندار کرمان در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان:

تصمیمات را به نفع مردم می‌گیریم/ تزریق واکسن کرونا براساس پروتکل وزارتخانه انجام می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۱۷۳۴۹۹
تصمیمات را به نفع مردم می‌گیریم/ تزریق واکسن کرونا براساس پروتکل وزارتخانه انجام می‌شود
استاندار کرمان گفت: استان کرمان هنوز در شیب نزولی بیماری قرار نگرفته و اخبار از ویروس جدید و نوع هندی آن هشدار می‌دهد که نباید عادی‌انگاری کرد و وضعیت را همچنان باید جدی گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان عنوان کرد: گزارش‌ها و آمارها از سیرجان و جیرفت هشدار می‌دهد که علی‌رغم دیگر مناطق هنوز تغییری در وضعیت این دو شهرستان ایجاد نشده و باید کنترل و نظارت بیشتری صورت گیرد.

وی ابراز داشت: استان کرمان هنوز در شیب نزولی بیماری قرار نگرفته و اخبار از ویروس جدید و نوع هندی آن هشدار می‌دهد که نباید عادی‌انگاری کرد و وضعیت را همچنان باید جدی گرفت تا اوضاع بهتری را در استان شاهد باشیم.

استاندار کرمان با اشاره به مصوبات کمیته امنیتی و انتظامی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: نیروی انتظامی طرح مهار برای اتباع در این مدت را نوشته است که با جدیت دنبال می‌شود.

زینی‌وند همچنین تاکید کرد که ادارات باید رعایت کامل مصوبات را اعم از پروتکل‌های بهداشتی و دورکاری کارمندان اجرا کنند و شخص مدیر پاسخگو خواهد بود.

استاندار کرمان در خصوص بازگشایی اصناف بیان کرد: به صورت یکپارچه نمی‌توانیم گشایش در اصناف ایجاد کنیم، موارد پرتردد و شلوغی مانند پاساژ‌ها و پارک‌ها به هیچ وجه گشایش نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: تصمیمات را به نفع مردم می‌گیریم و اعمال قانون می‌کنیم.

نظر شما