برخورد قاطع پلیس راه با سرعت غیر مجاز

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۸۴۸۵۱
برخورد قاطع پلیس راه با سرعت غیر مجاز
رئیس پلیس راه شمال استان با اشاره به اجرای طرح برخورد با سرعت های ممنوعه در جاده ها، از اعمال قانون هزار و 229 خودرو طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی رضایی ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور حفظ جان رانندگان که بعنوان سرمایه انسانی جامعه محسوب شده و ارتقاء انضباط ترافیکی در استان، طرح کنترل سرعت خودروهای عبوری و برخورد با سرعت‌های بالا در دستور کار پلیس راه شمال استان قرار دارد.

وی افزود: در این طرح، طی 24 ساعت گذشته، یک هزار و 229 مورد سرعت توسط تیم‌های گشت پلیس راه در جاده‌ها ثبت و رانندگان آنان اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان بیان داشت: از این تعداد خودرو ، 129 فقره آن علاوه بر اعمال قانون، در محل استقرار تیم گشت پلیس راه، ساعتی را توقیف و پس از استراحت راننده و کاهش هیجان سرعت، اجازه تردد دریافت کردند و 31 خودرو نیز به علت سرعت زیاد، علاوه بر جریمه و کسب نمره منفی در گواهینامه راننده، به پارکینگ منتقل شدند.

وی اظهار داشت: سرعت غیر مجاز در جاده ها جزو تخلفات پرخطر و حادثه ساز محسوب شده و پلیس در کنار تذکر، راهنمایی و ارشاد و اقدامات فرهنگی در تخلفات معمول، با تمام توان با تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز