دپوی سوخت قاچاق در"جیرفت"

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۴۸۷۱
دپوی سوخت قاچاق درجیرفت
فرمانده انتظامی استان از کشف 135 هزار و 800 لیتر قاچاق گازوئیل دپو شده در یک مزرعه مخروبه در محدوده یکی از روستاهای شهرستان"جیرفت"خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان"جیرفت"با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی حجم زیادی سوخت قاچاق توسط فردی با هویت مشخص در یکی از مناطق روستایی این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه مأموران با تکمیل تحقیقات خود و با گشت زنی نامحسوس در روستای مورد نظر از دپوی مواد سوختی در یک مزرعه مخروبه اطمینان حاصل و با هماهنگی مقام قضائی و اداره تعزیرات حکومتی در بازرسی از این محل135 هزار و 800 لیتر گازوئیل که به منظور قاچاق در 12 تانکر نگهداری می شدند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری صاحب این محل و همچنین تحویل گازوئیل ها به شرکت نفت شهرستان جیرفت یادآور شد: در سایه عزم جدی پلیس سراسر استان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده های سوختی و با تاکیدی که بر مشارکت عموم شهروندان در مبارزه با معضل زیانبار قاچاق و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی داریم اینگونه اقدامات و مخفی سازی منابع ملی از دید خادمان نظم و امنیت پنهان نخواهد ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز