رضایت مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش از رعایت تناسب بین حوزه ورزش و جوانان در کرمان

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۸:۲۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۸۷۵۳۸
رضایت مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش از رعایت تناسب بین حوزه ورزش و جوانان در کرمان
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: کرمان از معدود استان هایی است که تناسب بین حوزه ورزش و جوانان را به خوبی رعایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از دفتر مشاوره امید زندگی در کرمان، ضمن قدردانی از خدمات مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حوزه جوانان، اظهار داشت: انصافاً شما جزو معدود مدیرانی هستید که تناسب بین حوزه ورزش و جوانان را به خوبی رعایت کرده اید.

او افزود: طی آخرین نشستی که در تهران داشتیم و مواردی که صحبت شد، هم بدنه کارشناسی کرمان و هم نژادزمانی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان این استان، نهایت همکاری را داشته اند و معمولاً در پاسخگویی به مخاطبان جزو اولین استان ها هستند.

کریمی با تشکر از رامین عبدلی، عضو مجمع جوانان استان کرمان و دبیر موسسه مردم نهاد کلبه آسمانی به سامانه ملی امید زندگی (ارائه شده از سوی این سمن) اشاره کرد و گفت: وی در این مدت تعامل بسیار خوبی با ما داشته است و پارسال نیز هفته ازدواج همکاری خوبی از وی و همکارانشان شاهد بودیم.

او تصریح کرد: در زمینه سامانه ملی امید زندگی هر طور بتوانیم حمایت می کنیم؛ چون این مجموعه می تواند برای تعداد زیادی از فارغ التحصیلان حوزه روانشناسی ایجاد اشتغال کند و از سوی دیگر برای جوانان هم سن و سال اینها که به دنبال استخدام در جاهای مختلف هستند، فرصتیست تا نشان داده شود، کارآفرینی خیلی پروسه بهتر و اثربخش تری است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به دست اندرکاران این سامانه گفت: نقد و بررسی های این سامانه به منظور پیشرفت کار بوده که البته دوستان کرمان هم پذیرفته اند و برای رفع آن تلاش کرده اند.

کریمی افزود: سعی می کنیم از این به بعد هم در حد بضاعتمان کمک کنیم که البته جاهایی نیز باید کل مجموعه وزارتخانه بسیج شود؛ چون بحث ملیست، شاید از اختیارات دفتر ما خارج است؛ اما ما از کمک فکریمان مخصوصا در حوزه تبلیغات و به رونق رسیدن مجموعه که ایرادی به مجموعه وارد نباشد، قطعاً پشتیبان شما هستیم و کمکتان می کنیم.

او تصریح کرد: پیش بینی من این است، سامانه اگر از شیوه اصولی جلو رود، آینده بسیار درخشانی در پیش دارد و آنقدر به درآمدزایی می رسد که با خود می گویید چرا قبلا از این کانال وارد نشدیم.

کریمی بیان کرد: کارهای بزرگ کردن، به ویژه اگر برای اولین بار باشد، سختی های خودش را دارد و ممکن است با ممانعت و نظر کارشناسی همراه باشد؛ بنابرایی از مانع هایی که با آن روبه رو می شوید دلسرد و نا امید نشوید.

نظر شما