قضاوت ۸ داور کرمانی در لیگ‌های یک و سه فوتبال کشور

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۱:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۱۵۵۸
قضاوت ۸ داور کرمانی در لیگ‌های یک و سه فوتبال کشور
رئیس کمیته های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: ۸ داور از استان کرمان در هفته پانزدهم لیگ دسته سه و هفته سی و دوم لیگ دسته یک کشور قضاوت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عرفان امیرخسروی با اشاره به قضاوت داوران کرمانی در مسابقات مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور، فصل مسابقاتی ۱۴۰۰ ـ ۱۳۹۹ اظهار داشت: در هفته پانزدهم این رقابت ها، تیم‌های خلیج فارس میناب و یزد لوله به مصاف هم می‌روند.

او با اعلام اینکه این دیدار ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امروز شنبه ۱۲ تیر ماه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار می‌شود، افزود: امیر اسماعیلی در کنار سجاد احمدی و حامد احمدی این دیدار را قضاوت می‌کنند و الیاس سابقی نیز داور چهارم است.

امیرخسروی به قضاوت داوران کرمانی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال، جام آزادگان، فصل مسابقاتی ۱۴۰۰ ـ ۱۳۹۹ اشاره و تصریح کرد: در هفته سی و دوم این رقابت‌ها پارس جنوبی مقابل چوکای تالش به میدان می‌رود.

او با اشاره به اینکه این دیدار ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار می‌شود، بیان کرد: معین ایزدی در کنار وحید امیری و حسین سعیدنیا این دیدار را سوت می‌زند و احسان اکبری نیز داور چهارم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز