استاندار کرمان:

تا هفته آینده محدودیت‌ها به صورت جدی باید اعمال شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۷:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۵۰۵۷
تا هفته آینده محدودیت‌ها به صورت جدی باید اعمال شود
استاندار کرمان با اشاره به افزایش موارد بستری مبتلا به کرونا گفت: اگر ذره‌ای کوتاه بیاییم، اوضاع از کنترل خارج و بحرانی می‌شود، لذا تا هفته آینده محدودیت‌ها به صورت جدی باید اعمال شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در هشتاد و هشتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کروناویروس گفت: استان کرمان همچنان در وضعیت رو به رشد بیماری و شرایط دشوار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در بحرانی‌ترین شرایط بیماری کرونا هستیم بیان داشت: طرح هوشمند محدودیت‌ها باید مبنا قرار گیرد و اقدامات ما به سمت محدودیت‌های بیشتر است.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه هیچ گشایشی در تالارها، رستوران‌ها، سینماها، استخرها، باشگاه‌های ورزشی و دورهمی‌ها نداریم، تصریح کرد: مصوبات ستاد استانی کرونا در مواردی خوب اقدام شده و مواردی هم نواقصی دیده می‌شود، تاکید جدی ما بر اجرای مصوبات است، بازرسی‌ها و نظارت‌ها نیز در سطح شهر کرمان تشدید شود.

دکتر زینی‌وند با اشاره به افزایش موارد بستری گفت: اگر ذره‌ای کوتاه بیاییم، اوضاع از کنترل خارج و بحرانی می‌شود، لذا تا هفته آینده محدودیت‌ها به صورت جدی باید اعمال شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنان از ورود خودروهای غیربومی از سمت سیستان و بلوچستان و هرمزگان به ییلاقات کرمان باید جلوگیری شود، هر چند که در این منطقه ویلای شخصی داشته باشند و این سفر را به بعد موکول کنند.

استاندار کرمان بیان کرد: تجمع در پارک‌ها، چادر زدنی و مسافرپذیری نداریم و باید با جدیت این موارد کنترل ‌شود، حتی اگر نیاز به برگشت باشد.

دکتر زینی‌وند با اشاره به واکسیناسیون افراد بالای 50 سال در استان سیستان و بلوچستان از درخواست برای اولویت واکسیناسیون این رده سنی در استان کرمان با توجه به شرایط خاص و درهم تنیدگی با استان‌های سیستان و هرمزگان خبر داد.

وی تصریح کرد: برگزاری آزمون‌ها تنها به شرط مجوز دانشگاه علوم پزشکی و با رعایت اصول بهداشتی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز