ارتکاب زوج سارق به ۳۰ فقره سرقت تجهیزات خدمات شهری

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۰۸:۴۱:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۶۵۴۵
ارتکاب زوج سارق به ۳۰ فقره سرقت تجهیزات خدمات شهری
رئیس پلیس آگاھی استان کرمان از دستگیری یک زوج سارق که با استفاده از 2 دستگاه خودروی خود تجهیزات مرتبط با اماکن خدمات شهری و اقلام مخابراتی را به سرقت می بردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ یدالله حسن‌پور افزود: در این رابطه ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، این ۲ نفر که زن و شوهر بودند را در یکی از نقاط شهر کرمان دستگیر کنند که در بررسی‌های بعدی مشخص شد این زوج جوان با استفاده از ۲ دستگاه خودروی پژو، سیم‌های برق و مخابرات و تجهیزات اماکن عمومی و پارک‌ها شامل موتورپمپ‌های آب و دیگر متعلقات این تجهیزات را باز و آن‌ها را به تدریج با انتقال به خودرو‌های خود سرقت می‌کردند.

سرهنگ حسن پور با اشاره به اینکه اقدامات تخریبی و سرقت‌های این سارقان میزان قابل توجهی به شهرداری، مخابرات و اداره برق خسارت وارد کرده، بیان داشت: این زوج سارق در روند تحقیقات پلیسی و پس از رویارویی با دلایل موجود در مجموع به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و تجهیزات مخابراتی و ۱۰ فقره سرقت پمپ‌های آب شهری، فاضلاب و دیگر تجهیزات مربوط به اماکن خدمات شهری شهرداری در شهر کرمان اعتراف کردند.

وی ادامه داد: بخشی از اموال مسروقه نیز از مخفیگاه این زوج کشف و تحویل نماینده ادارات آبفا، شهرداری و شرکت‌های تابعه مخابرات شد.

نظر شما