مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اعلام کرد:

برگزاری ۶۸۸ برنامه در راستای تبیین ارزش‌های مکتب حاج قاسم در کشور

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۷:۵۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۳۳۶۹۰
برگزاری ۶۸۸ برنامه در راستای تبیین ارزش‌های مکتب حاج قاسم در کشور
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در راستای تبیین و تشریح ارزش‌های مکتب حاج قاسم در سال ۹۹ تعداد ۶۸۸ برنامه در ادارات کل ارشاد کشور برگزار شده که سه برنامه بین المللی، ۵۸ برنامه ملی و مابقی استانی، شهرستانی و منطقه‌ای بوده است.

به گزارش برنا؛ محمدرضا علیزاده در ویژه برنامه "سه شنبه‌های تکریم" و مراسم تجلیل از خانواده شهید جهانگیر صدقی ده زیاری که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر ارشاد برگزار شد، اظهار کرد: در دوره اخیر یکی از ویژگی‌های مهم کانون‌های مساجد برنامه ریزی هدفمند بود و اقدامات ارزنده‌ای در بحث سامانه بچه‌های مسجد، شبکه فهما، برنامه ایران قوی و ... انجام و عضوگیری و رقابت سالم بین بچه‌های مسجد ایجاد شد.

وی افزود: سه شنبه‌های تکریم از برنامه‌های شاخص بود که از سال گذشته اجرا شد و در سطح استان کرمان ۷۰۰ برنامه در قالب این طرح اجرا شده که شامل دیدار با خانواده شهدای سراسر استان بوده است.

علیزاده تصریح کرد: مرحله دوم این طرح به عنوان "شکوه مادری" برگزار می‌شود که شامل تجلیل از مادران شهداست. مادرانی که مصداق واقعی سبک زندگی ایرانی اسلامی و الگو‌های واقعی بانوان جامعه ما هستند و فرزندانی پرورش دادند که جانشان را نثار اسلام و انقلاب کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در ادامه با اشاره به افتخار میزبانی کرمان از مرقد شهید سردارحاج قاسم سلیمانی بیان کرد: در راستای تبیین و تشریح ارزش‌های مکتب حاج قاسم در سال ۹۹ تعداد ۶۸۸ برنامه در ادارات کل ارشاد کشور برگزار شده که سه برنامه بین المللی، ۵۸ برنامه ملی و مابقی استانی، شهرستانی و منطقه‌ای بوده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب نیز سه برنامه ملی، ۱۸ استانی و ۵۱ شهرستانی برگزار کرد و برای سال جاری نیز ۱۰ برنامه ملی و استانی با هماهنگی ستاد کانون‌های مساجد اجرا خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز