فرمانده سپاه ثارالله:

مکتب شهید سلیمانی محور عملگرایی جبهه انقلاب قرار گیرد

۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۰۸:۵۹:۲۷
کد خبر: ۱۲۵۵۱۹۸
مکتب شهید سلیمانی محور عملگرایی جبهه انقلاب قرار گیرد
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی امروز صاحب مکتب است گفت: اعتقاد داریم ایشان باید محور عمل گرایی جناح جبهه انقلاب قرار بگیرد و این مهم صرفا در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیست.

به گزارش برنا؛ سردار حسین معروفی در نشست مشترک ستاد مکتب شهید سلیمانی افزود: مدیران  در تراز مکتب شهید سلیمانی، مدیران موفق نظام ما می شوند، چون سردار سلیمانی شخصیت تراز انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر نهادینه کردن اندیشه زیبای شهید سلیمانی است تصریح کرد: اعتقاد داریم، عملگرایی زیبای سردار دلها در جهان اسلام به دلیل اندیشه زیبای او بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: نباید شهید سلیمانی را در گذشته متوقف کرد و یا گذشته را رها کنیم و حال را بگیریم، بلکه گذشته زیبای دفاع مقدس این شهید را با حال پرارزش و تاثیرگذار او برای جهان اسلام تلفیق و آینده را برای مصونیت نظام ترسیم کنیم و این بدون اندیشه نمی شود.

وی تاکید کرد: از نظر ما شهید سلیمانی بزرگترین شخصیت جهان اسلام است چون نگاه جهان اسلام را به شیعیان، انقلاب اسلامی و ایران عوض کرد.

سردار معروفی ادامه داد: باید تفکر ارزشمند شهید سلیمانی در دانشگاه ها تدریس و در نظام تربیتی جامعه عملیاتی شود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی به یقین رسید که دشمنان اسلام به ناموس اهل بیت (ع) در سوریه می خواهند اسائه ادب کنند لذا ایشان خودش را سپر بلای قرار داد و نگاه ما همین است که مدافع ناموس خود باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: بنیاد مکتب حاج قاسم سلیمانی در کرمان با یک فلسفه تاسیس شد و آن ترویج این مکتب و آرمان است که به لحاظ قانونی، شرعی و اخلاقی موظف هستیم برای بنیاد کار کنیم و پشتیبان مکتب باشیم تا رسالت اصلی خود را به نتیجه برساند.

وی گفت: برای سالگرد دوم شهید سلیمانی تغییراتی انجام می شود و ستاد دوم مکتب در کشور ایجاد شده و در استان کرمان تمام تلاشمان را در برگزاری با کیفیت گذاشتیم و شیوه نامه های بهداشتی در کمیت رعایت خواهد شد.

سردار معروفی با بیان اینکه کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است تصریح کرد: برای سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی حدفاصل میدان بسیح کرمان تا چهار راه پاسداران را به میدانی برای شناخت شخصیت حاج قاسم تبدیل می کنیم.

وی افزود: امسال پیشنهاد دادیم از ۱۰ تا ۱۶ دی مراسم دومین سالگرد شهید سلیمانی را برگزار کنیم و رونمایی از المان این شهید بزرگوار در میدان آزادی، اجتماع سلیمانی ها، هر خانه یک بیت الزهرا (س) با برگزاری مراسم روضه از جمله برنامه های پیش بینی شده برای سالگرد است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  بیان کرد: گردهمایی  یاران حاج قاسم، نخبگان، هنرمندان، اصحاب رسانه، یادآوره شهدای تشییع و مدافع حرم، بیعت یاران با فرمانده و غیره را نیز در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: برگزاری رویدادهای هنری، ختم ۱۴ هزار صلوات برای شهید سلیمانی، برگزاری ۲۵ محفل ادبی، مسابقات فرهنگی، برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، افتتاح ۶۳ پروژه آبرسانی نیز از طرح های مهم در ایام دومین سالگرد شهید سلیمانی است.

نظر شما