رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

مدرسه سازی، زیربنایی ترین عامل توسعه جامعه است

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۸:۴۰:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۸۹۷۳
مدرسه سازی، زیربنایی ترین عامل توسعه جامعه است
رئیس اتاق بازرگانی کرمان با بیان اینکه مدرسه سازی، زیربنایی ترین عامل توسعه جامعه است، گفت: با این وجود متاسفانه در استان کرمان با کمبود فضای آموزشی استاندارد مواجه هستیم.

به گزارش برنا؛ سیدمهدی طبیب زاده، در آیین افتتاح سومین مدرسه از پویش"کرمان دانا" در کشکوئیه رفسنجان با نام شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: سرانه فضای آموزشی در استان چهار و نه دهم مترمربع و کمتر از برخی استان های همجوار است و پویش کرمان دانا به دنبال جبران این کمبود و در کنار آن توانا کردن دانش آموزان راه‌اندازی شده است. رئیس اتاق کرمان خاطرنشان کرد: پویش کرمان دانا در حوزه مهارت آموزی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان نیز ورود کرده که در بحث مهارت آموزی، آموزش های توأم با اشتغال در شهرستان‌های رفسنجان، جیرفت و بم در حال انجام است.

 طبیب زاده، در ادامه بیان کرد: در شرایطی که ۳۵ درصد از فضاهای آموزشی در استان، استانداردهای لازم را ندارند، جا دارد از ظرفیت خیران و فعالان اقتصادی به ویژه در مناطقی چون شهرستان رفسنجان برای بهبود فیزیکی مدارس و کلاس‌های درس بهره گرفت، همانگونه که خیران در زمان شیوع کرونا به کمک کادر درمان و دولت آمده‌اند و کارهای بزرگی انجام دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز