پیام تبریک رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی به مناسبت هفته بسیج

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۸:۲۵
کد خبر: ۱۲۶۳۳۲۶
پیام تبریک رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی به مناسبت هفته بسیج
دکتر محمد تقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با انتشار پیامی آغاز هفته بسیج را گرامی داشت.

به گزارش برنا؛ متن پیام دکتر امیری‌خراسانی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

"بسیج لشکر مخلص خداست"

بسیج یکی از یادگارهای ماندگار امام راحل (ره) و از مهمترین سرمایه‌های نظام و انقلاب اسلامی است که با برنامه ریزی و فعالیت‌ منسجم و بهره گیری از توان نیروهای مردمی به نهادی تحول‌آفرین و قدرتمند تبدیل شده است و نقش ارزنده‌ای در سرنوشت ملت ایران ایفا می‌کند .

پنجم آذر یادآور تشکیل پر افتخارترین نهاد ارزشی برخواسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با درایت و هوشیاری امام خمینی(ره) شکل گرفت و آرامش،آسایش و پایداری امروز مدیون ایثار و از خودگذشتگی این نهاد است که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا… الحسین (ع)، عزت، آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

بسیج نهادی است که توانست با ساده زیستی، صفا و صمیمیت، ایثار و گذشت، بهره گیری در حد نیاز و بیشترین بازدهی و ایمان قوی و شعور بسیار درسرنوشت سازترین صحنه های تاریخ انقلاب اسلامی، نقش کارآمد و تاثیر گذاری را ایفاد نماید.

این نهاد مردمی با توانمندی‌های تحسین برانگیز و عظیمی که به نمایش گذاشته است، مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور است و یقینا امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس می توان با تفکر بسیجی جامعه را از بن بست رها ساخته و به سمت تعالی رشد داد و هرچه این تفکر در جامعه جلوه گر شود، مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایان می شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان والامقام، فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل و با بصیرت، به ویژه بسیجی های خانواده بزرگ ورزش روستایی، عشایری و بازی های بومی، محلی، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در زمینه منویات مقام معظم رهبری وخدمت به مردم شریف ایران اسلامی را از ایزد منان مسئلت دارم.

محمدتقی امیری‌خراسانی

رئیس فدراسیون

نظر شما