پُست نیاز به سرمایه‌گذاری ویژه در زیرساخت‌ها دارد

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۰۷:۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۴۱۴۶
پُست نیاز به سرمایه‌گذاری ویژه در زیرساخت‌ها دارد
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در جریان بازدید از اداره پست استان کرمان گفت: «ارتقای خدمات پستی همگام با فناوری‌های نوین، نیازمند سرمایه‌گذاری اساسی در حوزۀ زیرساخت‌ها و توسعۀ نیروی انسانی است».

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی زاهدی در جریان بازدید از اداره پست استان کرمان با اشاره به پیگیری طرح سخت و زیان‌آور بودن کار نامه‌رسان‌ها در مجلس اظهار کرد: «ارتقای سطح معیشت و تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان پست نیز در دست بررسی است».

 

وی خدمات کارکنان پرتلاش پست در ایام شیوع ویروس کرونا را قابل تحسین و تقدیر دانست و افزود: «نیروی انسانی سختکوش و پرتلاش سرمایۀ اصلی شبکه پستی محسوب می‌شود و تنها با همدلی مشارکت، همزبانی و حمایت همه جانبه مسئولین استانی و ملی است که خدمات‌رسانی و وظایف اصلی پست بیش از پیش محقق می‌شود».

وی از پست استان به‌عنوان یکی از دستگاه‌های موفق در زمینه خدمات‌رسانی به مردم یاد کرد و ادامه داد: «شبکۀ پستی با نوین‌سازی فرایندهای خود کوشیده است تا فضاهای جدیدی را برای ارائه خدمات الکترونیکی به مردم ایجاد کند».

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار کرد: «پست برای  ارتقاء سطح خدمات با فناوری‌های جدید نیازمند سرمایه‌گذاری ویژه در زیرساخت‌هاست و وظیفۀ وظیفه ما در مجلس شورای اسلامی این است بتوانیم این بستر را فراهم کنیم».

در این دیدار، جعفری مدیرکل پست استان کرمان نیز با تشریح کامل خدمات و فعالیت‌های پست استان و گزارشی از وضعیت سرانه  مرسولات پستی استان  و برنامه های در دست اقدام و سیاست‌های شرکت ملی پست برای رشد و توسعه خدمات هوشمند پستی کشور به خصوص در استان کرمان ارائه کرد.

گفتنی است نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، ضمن بازدید از بخش‌های مخلتف ستادی و اجرایی این اداره کل، در جریان روند اجرای خدمات و فرایندهای پستی در سطح استان قرار گرفت.
انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز