فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خبر داد:

سارق با ۳۰ فقره سرقت در دام پلیس کرمان

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۸:۱۹
کد خبر: ۳۲۹۰۴۰
سارق با ۳۰ فقره سرقت در دام پلیس کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سارق مغازه‌های سطح شهر کرمان با 30 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت مغازه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 16 شهرستان کرمان قرار گرفت.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری با بازبینی دوربین های اطراف محل سرقت های انجام شده مشخصاتی از سارق بدست آوردند.

سرهنگ "روانبخش" در ادامه گفت: ماموران انتظامی با بدست آوردن این اطلاعات به کنترل نامحسوس در محدوده نقاط جرم خیز پرداختند و سرانجام به یک نفر که شبانه در حال پرسه زنی در یکی از خیابان های شهر بود مشکوک و برای تحقیقات بیشتر آن را به کلانتری انتقال دادند.

وی بیان داشت: متهم در ابتدا منکر هر گونه عمل خلاف قانون بود اما با بازجوئی های انجام گرفته و در رویارویی با شواهد موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به 30 فقره سرقت مغازه در شهر کرمان اعتراف کرد.

سرهنگ روانبخش گفت: متهم در اعترافات خود اذعان داشت پس از آنکه به جرم حمل موادمخدر به زندان رفته نحوه سرقت از مغازه ها و باز کردن قفلها را از دیگر زندانیان آموزش دیده و پس از آزادی از زندان ، مغازه هایی که فاقد دوربین امنیتی بوده انتخاب و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت از آنان می کرد.

وی گفت: با بازرسی از مخفیگاه متهم ، اموال مسروقه نیز کشف و متهم به منظور پیگیری پرونده تحویل دستگاه قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از مغازه داران خواست که در جهت پیشگیری از سرقت، تجهیزات امنیتی جدید مانند دوربین های مداربسته و از سیستم های هشدار دهنده و بازدارنده استفاده کنند.

نظر شما