کارشناس اجتماعی اداره ورزش و جوانان شهرستان رابر خبر داد:

برگزاری ستاد ساماندهی جوانان با محوریت هویت در رابر

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۳۸۲۸۲
برگزاری ستاد ساماندهی جوانان با محوریت هویت در رابر
چهارمین ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان رابر با محوریت هویت ملی و مذهبی جوانان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ کارشناس اجتماعی اداره ورزش و جوانان شهرستان رابر گفت: در این جلسه که با حضور اعضای ستاد در دفتر معاون سیاسی فرماندار برگزار شد، اعضا پیرامون مهم ترین مباحث جوانان از جمله هویت ملی و مذهبی آن ها بحث و تبادل نظر کردند.

محمد پورعسکری افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی جوانان با توجه به تخصص، تحصیلات و... از جمله مصوبات این جلسه بود که اداره ورزش و جوانان به عنوان مسول پیگیری این بند از صورت جلسه، به زودی با کمک دستگاه های دیگر از جمله هلال احمر و ارشاد اسلامی در این رابطه اقدام می کند.

وی ادامه داد: آن چه در بحث هویت جوانان این شهرستان قابل توجه است تاریخ پرافتخار و مقاومت مردم آن در برابر ظلم شاهان مختلف است، از این رو مصوب شد به زودی مطالعات ساخت پارک موزه ای در بقایای برج قلعه این شهر آغاز شود.

این کارشناس اجتماعی اظهار داشت: با توجه به نیاز ایجاد روحیه و یادآوری هویت اجتماعی جوانان مصوب شد، جمعیت هلال احمر با هماهنگی آموزش و پرورش طی یک برنامه مدون نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی مباحث روانشناسی با حضور استادید این حوزه و حضور نخبگان مطرح شهرستان که در دیگر شهرهای کشور ساکن می باشند اقدام کنند.

وی ادامه داد: از جمله مصوبات این جلسه پیشنهاد نام گذاری پارک شهرداری به نام جوان بود که به زودی این مصوبه در شورای نام گذاری معابر و اماکن عمومی شهرستان مطرح می شود.

پورعسکری خاطرنشان ساخت: برگزاری جلسات مداوم پرسش و پاسخ جوانان با مسولان شهرستان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

کارشناس اجتماعی اداره ورزش و جوانان شهرستان رابر با اشاره به رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان تصریح کرد: با توجه به مهم مصوب شد هنرمندان جوانان جهت دریافت تسهیلات 4درصد به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز