دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت:

حکم اعدام متجاوزین به عنف در شهرستان بافت اجرا شد

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۱:۰۱
کد خبر: ۳۳۸۳۲۴
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت از اجرای حکم اعدام سه نفر از متجاوزین به عنف در شهرستان بافت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محسن نیکورز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از چندین ماه رسیدگی قضایی و استماع دفاعیات متهمان و وکلای مدافع ایشان و اثبات اتهام در محضر دادگاه بر اساس ادله و مدارک پرونده به ویژه فیلم های مستهجن تهیه شده از سوی  متهمان ، آقایان(ه م) ،(الف ع) و (ن ح )به اتهام زنای به عنف از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان کرمان به حد شرعی قتل( اعدام) محکوم گردیدند.

وی خاطرنشان ساخت:با اعتراض متهمان و وکلای آنها، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و این مرجع نیز پس از رسیدگی مجدد حکم صادره را مطابق با شرع و قانون تشخیص و آنرا تأیید می نماید.

وی ادامه داد: حکم اعدام صادره در خصوص محکومان صبح  امروز 94/08/19    پس از طی کلیه مراحل و تشریفات قانونی در محوطه زندان به مرحله اجرا در آمد.

وی گفت :علاوه بر معدومین مذکور،آقای (م ص)نیز  به اتهام آدم ربایی و معاونت در زنای به عنف به 15 و 25 سال حبس و تبعید محکوم  گردیده است.

دادستان بافت اعلام کرد:حسب محتویات پرونده اتهامی آقایان 1-( ه م) 2- (الف ع) 3- (ن ح) 4- (م ص)، به اتفاق متهم متوفی( م ح)، اقدام به برنامه ریزی و طراحی عملیات مجرمانه خطرناک و سازمان یافته به جهت ربودن و تجاوز به بزه دیدگان که دو خواهر می باشند می نمایند.

وی عنوان داشت: طراحی مجرمین  به اینگونه بوده که متهم(م. ص) با هویت مجعول و تحت عنوان خواستگاری پای خود را به منزل قربانیان باز نموده و ضمن رفت و آمد باخانواده آنها، اعتماد آنان را جلب و مقدمات عملیات مجرمانه را فراهم می نماید

 نیکورز بیان کرد: متهم (م ص)در تاریخ 93/02/21در راستای اجرای اهداف شوم و ددمنشانه گروه به بهانه صرف نهار و گردش، نامزد صوری اش را به همراه خواهرش به منطقه ای که حدود سی کیلومتر از شهر بافت فاصله داشته برده و پس از استقرار و در اجرای نقشه طراحی شده، متهم  به بهانه آوردن آب از چشمه و پس از برقراری تماس تلفنی با دوستانش، از قربانیان حادثه جدا و از آن منطقه دور می شود.

وی ادامه داد:متعاقب آن سایر متهمان با در دست داشتن چاقو و قمه و اسپری گاز اشک آور در حالیکه صورت های خود را پوشیده بودند به منطقه هجوم و قربانیان  را به شدت مورد آزار و اذیت جنسی و تجاوز قرار داده و از قسمت هایی از اعمال مجرمانه خود فیلم تهیه می نمایند.

وی گفت:پس از حضور و طرح شکایت توسط قربانیان حادثه در پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان بافت مراتب جهت کسب دستور و مجوز قضایی به منظور جمع آوری ادله و شناسایی و دستگیری متهمان به اطلاع قاضی کشیک رسیده و دستور قضایی لازم در این خصوص صادر و عملیات شناسایی متهمان آغاز می گردد.

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت:پس از انجام کارهای اطلاعاتی دقیق و شناسایی متهمان ، چهار نفر دستگیر می شوند.

وی گفت: بعد از پیگیری های لازم مشخص گردید یکی از متهمین متواری  نیز در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان بر اثر عارضه جسمانی فوت نموده و جسد وی به شهرستان بافت منتقل و مرگ وی از سوی پزشکی قانونی تأیید می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز