فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد:

انهدام ۳ باند و کشف ۲۱۰ فقره سرقت

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۷:۰۶:۲۸
کد خبر: ۳۳۸۴۱۵
انهدام ۳ باند و کشف ۲۱۰ فقره سرقت
فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن اشاره به عملیات غرور آفرین آزادی کودک 10 ساله خرم آبادی ربوده شده در فهرج، گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس کرمان اعضای سه باند سرقت از جمله سارقان عابر بانک شهر کرمان دستگیر و 210 فقره سرقت به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "رضا بنی اسدی" در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در محل پلیس آگاهی کرمان گفت: با اقدامات شبانه روزی پلیس کرمان سرانجام اعضای 3 باند سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: یکی از این باندها همان باندی است که چندی پیش هفت عابر بانک شهر کرمان را مورد سرقت قرار دادند و اعضای این باند با اقدامی هوشمندانه در مرز ترکیه هنگام خروج از کشور دستگیر شدند.

سرهنگ بنی اسدی اضافه کرد: این باند با تخریب گاو صندوق دست به سرقت پول، طلاجات و همچنین عابر بانک ها می زدند و از این عابر بانک ها نیز نزدیک به یک میلیارد ریال سرقت کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: یک باند تبهکار دیگر نیز دستگیر شده است که در چندین مورد به انبار های نگهداری پسته حمله و این اماکن را به صورت مسلحانه غارت کرده بودند.

وی تصریح کرد: از این باند 13 نفره، 10 نفر تبعه افغانستان بوده اند که بار دیگر تبعات تردد اتباع بیگانه را در استان نمایان می کند.

سرهنگ بنی اسدی دستگیری باند خانوادگی سرقت را از دیگر اقدامات پلیس کرمان ذکر کرد و گفت: از این باند 3 نفره که دو نفر آنان زن و شوهر بوده اند نیز مقادیر قابل توجهی اقلام سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این 3 باند در مجموع تاکنون به 210 فقره سرقت به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال اعتراف کرده اند که چند مورد سرقت مسلحانه نیز در کارنامه آنان دیده می شود.

وی آزادی پسر بچه ده ساله خرم آبادی در فهرج و کشف پنج خودرو سرقتی را از دیگر اقدامات 24 ساعت گذشته پلیس کرمان ذکر کرد و افزود: همکاری مردم، کسبه و اصناف شهرستان کرمان قابل تقدیر بود و تقاضا داریم شهروندان در راستای ارتقا امنیت اجتماعی ما را بیش از پیش یاری دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز