فرمانده انتظامی شهرستان بافت:

سرعت غیر مجاز سواری سمند یک کشته و سه زخمی بر جای گذاشت

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۷:۳۲:۳۲
کد خبر: ۳۳۸۴۱۷
فرمانده انتظامی شهرستان بافت استان کرمان از وقوع یک فقره تصادف که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه تن دیگر شد ، خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ " محمدرضا ایران نژاد " در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته حسب اعلام فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در محور بخش "خبر" به "بافت" بلا فصله ماموران پاسگاه انتظامی دشتاب جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی صحنه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری سمند متعلق به یکی از ادارات دولتی شهرستان ، واژگون می شود که در این حادثه یک نفراز سرنشینان در صحنه تصادف کشته و سه نفردیگر دارای جراحات شدیدی شده که توسط اورژانس 115 جهت مدوا به بیمارستان خاتم الانبیاء اعزام می شوند.

سرهنگ ایران نژاد بیان داشت : کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف را سرعت غیر مجاز در پیچ و لغزندگی جاده به علت بارش باران اعلام کردند .

وی در پایان از رانندگان خواست: با توجه به اینکه شهرستان بافت دارای آب و هوایی کوهستانی می باشد و شاهد نزولات آسمانی فراوانی در فصل پاییز و زمستان در محور های مواصلاتی این شهرستان هستیم واز طرفی دارای جاده هایی با پیچ و خم های زیادی است با رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی وبا سرعت مطمئنه از چنین حوادث ناگواری جلوگیری نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز