سرپرست معاونت حوزه آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

کمیته هدایت تحصیلی در آموزش و پرورش استان کرمان تشکیل می شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۹:۳۱
کد خبر: ۴۲۲۹۲۶
کمیته هدایت تحصیلی در آموزش و پرورش استان کرمان تشکیل می شود
سرپرست معاونت حوزه آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت اصولی هدایت تحصیلی در کیفیت بخشی به آموزش، گفت: کمیته هدایت تحصیلی در آموزش و پرورش استان کرمان تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زنگی آبادی در دومین نشست مسئولان کارگروه های پروژه مهر آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: هدایت تحصیلی دانش آموزان باید بر اساس نیاز کشور، امکانات موجود،  استعداد و انگیزه دانش آموزان انجام شود.

وی با بیان اینکه توزیع متوازن رشته های تحصیلی یکی از رویکرد های مهم آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده است،  گفت: مدیران مدارس، مشاوران و کارشناسان آموزش ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق با ارائه اطلاعات صحیح نسبت به اطلاع رسانی و توجیه والدین و دانش آموزان به منظور تحقق این مهم اقدام کنند.

زنگی آبادی از ابلاغ دستورالعمل پروژه مهر و آغاز اجرای  این پروژه  در استان نیز خبر داد و افزود: فعالیت های پروژه مهر ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان  به صورت قطبی توسط کارگروه های استان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

سرپرست معاونت حوزه آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با عنوان اینکه در دستورالعمل پروژه مهر به خلاقیت در آماده سازی و بازگشایی مدارس توجه ویژه ای شده است، گفت: از شهرستان ها و مناطقی که در پروژه مهر متناسب با شعار سال« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ایجاد خلاقیت و نوآوری کنند، بعد از ارزیابی توسط شورای استانی پروژه مهر تقدیر می شود.

علی زنگی آبادی افزود: طبق مصوبه شورای پروژه مهر استان، از شهرستان ها و مناطقی که  پروژه مهر را به نحو مطلوب اجرا کنند نیز حداکثر تا  پانزدهم آبان ماه سال جاری تقدیر خواهد شد.

وی بر توجه ویژه به مدارس مناطق محروم، عشایری و استثنایی و استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز برای آماده سازی، بهسازی و زیبا سازی این مدارس تاکید کرد.

بر پایه این گزارش؛ دومین نشست کارگروه های پروژه مهر آموزش و پرورش استان کرمان به منظور برنامه ریزی جهت بازگشایی مطلوب مدارس برگزار شد و مسئولان کارگروه ها گزارش اقدامات انجام شده در این رابطه را ارائه کردند.

 

نظر شما