بیستم تیر ماه؛ آغاز توزیع کارت شرکت در آزمون سراسری

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۷:۲۷
کد خبر: ۴۲۸۴۵۸
رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال« 1395» از بیستم تا بیست و سوم تیر ماه جاری توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین شفیعی با اعلام این خبر تصریح کرد: داوطلبان می توانند کارت شرکت در آزمون خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org  مشاهده و دریافت کنند.

وی افزود: داوطلبان برای رفع هرگونه نقص احتمالی در کارت ورود به جلسه آزمون به دانشکده فنی دانشگاه شهید باهنر واقع در بولوار جمهوری اسلامی روبروی میهمانسرای فرهنگیان مراجعه کنند.

شفیعی با بیان اینکه وزارت علوم و فناوری مسئول برگزاری آزمون سراسری در اکثر شهرستان های استان است، خاطر نشان کرد: مسئولیت برگزاری این آزمون در شهرستان های بافت، بم، رابر، نرماشیر، راور، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، ریگان و کوهبنان به آموزش و پرورش واگذار شده است.

برپایه این گزارش؛ آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و گروه آزمایشی علوم انسانی  ساعت هشت صبح  روز پنج شنبه بیست و چهارم تیرماه جاری، آزمون سراسری گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر همان روز ساعت 15.30  و گروههای آزمایشی علوم تجربی و زبان خارجی روز جمعه بیست و پنجم تیر ماه جاری  به ترتیب ساعات هشت صبح و  پانزده و سی دقیقه بعد از ظهر برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز