مدیرآموزش وپرورش شهرستان شهربابک:

نهادینه کردن فرهنگ صرف جویی در بین دانش آموزان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۳:۳۱:۳۰
کد خبر: ۴۳۰۳۷۲
نهادینه کردن فرهنگ صرف جویی در بین دانش آموزان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است
مدیر آموزش وپرورش شهرستان شهربابک گفت: نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی واستفاده حداکثری از امکانات در بین دانش آموزان به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد بخشوده در گردهمایی روسای ادارات آموزش وپرورش شهرستان ها ومناطق استان که در شهربابک در حال برگزاری است از تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی متشکل از دانش آموزان و معلمان در مدارس این شهرستان  خبر داد.

وی راه اندازی کارگاه چوب و ساخت کابینت در هنرستان های فنی وحرفه ای ، استفاده از ظرفیت خالی مدارس و واگذاری آنها به مدارس غیر دولتی، استفاده از تکنولوژی روز و بروز رسانی سیستم های فروش شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان، افزایش ظرفیت کلینیک فرهنگیان و نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در مدارس را از مهمترین فعالیت های آموزش وپرورش شهربابک در راستای اقتصاد مقاومتی برشمرد

بخشوده با اشاره به بحران آب واستفاده بی رویه از این نعمت خدادادی از امضای عهد نامه مصرف صحیح آب توسط دانش آموزان واکثر مردم شهربابک با طرح ابتکاری آموزش وپرورش این شهرستان خبر داد.

وی به تشکیل کارگروه پروژه مهر در آموزش وپرورش این شهرستان اشاره کرد و افزود : استفاده از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی در راستای ایجاد فضای مناسب برای آغاز سال تحصیلی پویا و با نشاط ضروری است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان شهربابک گفت: تدوین محتوای جذاب برای کلاس های فوق برنامه به منظور ایجاد انگیزه و رغبت در دانش آموزان ضروری است.

بر پایه این گزارش؛ گردهمایی رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور مدیر کل ، معاونان و جمعی از مدیران وکارشناسان آموزش و پرورش استان به مدت دو روز در شهرستان شهربابک برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز