آغاز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۸:۵۱:۳۲
کد خبر: ۴۴۵۸۵۲
آغاز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج
فرمانده انتظامی "کهنوج" از آغاز طرح ارتقا امنیت اجتماعی ،از صبح امروز خبر داد و گفت:شروع ماموریت پلیس با توکل به خدا و با هدف خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "شاهپور بهرامی" با دستور آغاز رزمایش عملیات پاکسازی، هدف از اجرای آن را، ارتقا نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان آرامش شهروندان و شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان دانست و گفت: شروع ماموریت پلیس با توکل به خدا و با هدف خدمت به مردم است.

وی گفت:به همین منظور طرح دو روزه شامل پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، پیشگیری از سرقت، برخورد با جرائم خشن، جمع آوری معتادان پرخطر، دستگیری متهمان تحت تعقیب، فروشندگان مواد مخدر، کنترل و توقیف موتورسیکلت های متخلف، برخورد با خودروهای شیشه دودی و دیگر جرایم در سطح شهرستان اجرا می شود.

سرهنگ "بهرامی" با بیان این که وقوع جرایم به‌خصوص جرایم خشن، احساس امنیت را در جامعه کاهش می‌دهد، به اراذل و اوباش و سارقان هشدار داد و گفت:پلیس کهنوج همیشه آماده برخورد با چنین مجرمانی است.

فرمانده انتظامی کهنوج در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش بیان کرد: برخورد قانونی با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم از وظایف ذاتی پلیس خدمتگزار و از حقوق شهروندی است که به جد پیگیری می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز