منصور ابراهیم زاده، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان:

این بازی یک نبرد تن به تن بود!

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۵:۱۰
کد خبر: ۴۸۶۷۵۷
این بازی یک نبرد تن به تن بود!
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیمش برابر تیم خونه به خونه بابل با توجه به شرایط خاص این بازی از تلاش و عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در باره دیدار تیمش برابر تیم خونه به خونه بابل در خصوص بازی و عملکرد شاگردانش گفت:شرایط زمین مسابقه و آب و هوا به گونه ای بود که انجام یک بازی طبیعی را از دو تیم می گرفت و این شرایط به خصوص برای تیمی مثل مس که به بازی در این وضعیت جوی و زمین بازی عادت ندارد بسیار مشکل بود.

وی تلاش بازیکنان خود را در این بازی ستود و تاکید کرد که این دیدار یک نبرد تن به تن بود و بازیکنان ما با تلاش زیاد اجازه برتری به تیم میزبان را ندادند و از همین روی به تمجید از شاگردانش پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال مس از اینکه در این دیدار حادثه و مصدومیت شدیدی برای بازیکنان دو تیم پیش نیامد ابراز خوشحالی کرد و برگزاری این گونه مسابقات را برای سلامتی بازیکنان یک ریسک بسیار بزرگ توصیف کرد.

ابراهیم زاده همچنین تیمش را دارای یک شخصیت بزرگ دانست و اذعان کرد: تیمی که می تواند تا این حد تلاش از خود نشان دهد و در یک بازی سنگین و خاص دست پر از میدان خارج شود قطعا دارای شخصیت بزرگی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز