قرائت بیانیه پسماند در شهداد، نگین کویر ایران

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۱۲:۴۶
کد خبر: ۴۹۲۵۲۳
قرائت بیانیه پسماند در شهداد، نگین کویر ایران
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: بیانیه پسماند مبنی بر حمایت از نظافت و پاکیزگی شهر و طبیعت، در شهداد، نگین کویر ایران قرائت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ اسمعیل جهانشاهی با اشاره به برگزاری تور دوچرخه سواری از تاریخ 25 تا 27 آذرماه جاری در کرمان اظهار کرد: تور مذکور از ابتدای جاده هفت باغ علوی شروع شده و تا کلوت‌های شهداد ادامه می‌یابد.

وی افزود: دوچرخه سواران در تاریخ 25 آذرماه بعد از گرفتن عکس در کنار بنر «من شهرم را دوست دارم» که شعار حرکت فرهنگی سازمان مدیریت پسماند در راستای فرهنگ پسماند است، از هفت باغ به سوی کلوت های شهداد حرکت می کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با بیان اینکه اختتامیه تور دوچرخه سواری مذکور 27 آذرماه در شهداد برگزار می شود، تصریح کرد: در روز اختتامیه، بیانیه پسماند در حمایت از نظافت و پاکیزگی شهر و طبیعت در نگین کویر ایران خوانده می شود.

جهانشاهی گفت: این حرکت فرهنگی سازمان مدیریت پسماند در ارتقای فرهنگ پسماند و برای اولین بار در کشور و در شهرداری کرمان انجام می شود.

وی شروع این حرکت فرهنگی را با راه اندازی گشت ویژه پسماند و عدم جمع آوری زباله در طول روز عنوان و خاطرنشان کرد: این حرکت تاکنون دستاوردهای خوبی نیز در برداشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز