سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد:

برگزاری جشنواره استانی استعداد یابی همگانی در کرمان

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۵:۱۳
کد خبر: ۵۰۱۷۶۵
برگزاری جشنواره استانی استعداد یابی همگانی در کرمان
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری جشنواره استانی استعداد یابی همگانی در رده سنی 8 تا 13 سال در بهمن ماه سال جاری در استان خبر داد و افزود: این جشنواره در رشته های گلف، بدمینتون، اسکیت، دوچرخه سواری و تیراندازی با کمان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دیبا کلانتری در دیدار با محسن بیگی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تقدیر از تعامل و همکاری موثر آموزش و پرورش در امور ورزشی  گفت:  ترویج ورزش همگانی و استعداد یابی در بستر آموزش و پرورش نقش مهمی در استعدا یابی و توسعه ورزش همگانی دارد.

وی از برگزاری جشنواره استانی استعداد یابی همگانی در رده سنی 8 تا 13 سال در بهمن ماه سال جاری در استان خبر داد و افزود: این جشنواره در رشته های گلف، بدمینتون، اسکیت، دوچرخه سواری و تیراندازی با کمان برگزار می شود.

کلانتری به نقش موثر مربیان ورزشی در استعدا یابی نخبه های ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: کمیته مشترکی از کارشناسان هیئت های ورزشی رشته های مد نظر و مربیان ورزش در راستای شناسایی و معرفی دانش آموزان مستعد  به جشنواره تشکیل شده و بزودی فعالیت خود را در مدارس آغاز خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز