با حضور مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش؛

نمایندگی انتشارات انجمن اولیا و مربیان استان کرمان افتتاح شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۷:۲۸:۴۳
کد خبر: ۵۲۴۷۵۱
نمایندگی انتشارات انجمن اولیا و مربیان استان کرمان افتتاح شد
نمایندگی انتشارات انجمن اولیا و مربیان استان کرمان با حضور مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ابراهیم روحی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه آیین افتتاح این نمایندگی توزیع مجلات رشد، cd های آموزشی ویژه اولیاء و مربیان و تولیدات آموزشی انجمن اولیا و مربیان وزارات آموزش و پرورش با تخفف ویژه  و دسترسی سریع  اولیاء  به این تولیدات را از مهمترین اهداف راه اندازی نمایندگی انتشارات انجمن اولیا و مربیان استان برشمرد.

وی به راه اندازی کتابخانه های پیوند در اکثر مدارس استان نیز اشاره کرد و افزود: استان کرمان رتبه اول کشوری  راه اندازی کتابخانه های پیوند در مدارس را به خود اختصاص داده است.

روحی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته بیش از 36 هزار نفر از اولیاء دانش آموزان مشترک مجله پیوند بوده اند گفت: این تعداد در سال تحصیلی جاری به بیش از 46 هزار افزایش یافته و استان از این نظر نیز در رتبه اول کشور قرار دارد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش چهارده و نیم در صد از تولیدات انجمن اولیاء و مربیان وزارت در استان کرمان توزیع می شود.

بر پایه این گزارش: نمایندگی انتشارات انجمن اولیا و مربیان استان کرمان با حضور مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش  و پرورش کشور افتتاح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز