توقیف ۲ دستگاه پژو و کشف ۱۸۹ کیلوگرم حشیش

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۷:۳۹:۴۶
کد خبر: ۵۲۴۷۶۱
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از توقیف دو دستگاه خودرو پژو و کشف 189 کیلوگرم حشیش در عملیات ماموران انتظامی بخش راین خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" در این خصوص گفت: ماموران انتظامی بخش «راین» با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی با تشکیل اکیپ های گشت محسوس و نا محسوس پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند و پس از اعزام به مسیرهای احتمالی تردد  قاچاقچیان، به یک  دستگاه خودرو پژو 405 و یک پژو پارس مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

روانبخش افزود: رانندگان خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کردند که پس از مدتی تعقیب و گریز ،خودروها را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهمان تصریح کرد: در بازرسی از خودروها،189 کیلوگرم حشیش کشف وجهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی در پایان از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک ضمن تماس با 110 پلیس را در جریان موضوع قرار دهند تا با انجام اقداماتی ضربتی سوداگران مرگ در رسیدن به اهداف خود ناکام بمانند./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز