دکتر رضا امیری، رئیس هیئت ووشو استان کرمان:

جشن بزرگ خانواده ووشو برگزار می شود/معرفی اعضای هیئت رئیسه هیئت ووشو استان

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۱۰:۱۲
کد خبر: ۵۲۹۷۹۱
جشن بزرگ خانواده ووشو برگزار می شود/معرفی اعضای هیئت رئیسه هیئت ووشو استان
رئیس هیئت ووشو استان کرمان از برگزاری جشن بزرگ خانواده ووشو خبر داد.

دکتر رضا امیری در گفت و گو با برنا با اعلام این خبر گفت: این جشن به منظور تکریم مربیان، داوران، قهرمانان، مدال آوران و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ووشو در پهناورترین استان کشور استعدادها و پتانسیل های کم نظیری دارد که باید این استعدادها را قدر دانست و در جهت بازدهی بیشتر استفاده کرد.

دکتر امیری با بیان این که قهرمان پروری در دستور کار هیئت ووشو استان قرار دارد، اعلام کرد: در جشن بزرگ خانواده ووشو با تقدیر از ورزشکاران و قهرمانان این رشته سعی خواهیم کرد تلاش این قهرمانان را ارج نهیم.

وی افزود: این جشن روز جمعه مصادف با 20 اسفند ماه در سالن شهدای کارگر کرمان(تلاش) ساعت 6 بعداز ظهر برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مقام های کسب شده توسط ووشو کاران کرمانی در مسابقات کشوری تصریح کرد: ضمن تشکر از تمامی مربیان ووشو که خالصانه و صادقانه کوشش می کنند، جا دارد از این قشر پرتلاش سپاس ویژه داشته باشم که در جشن بزرگ خانواده ووشو این اتفاق رخ خواهد داد.

دکتر امیری اضافه کرد: آقای ابوالفضل بنی اسد در رده سنی نوجوانان مدال طلا، آقای محمدحسین علیزاده در رده سنی نوجوانان  مدال برنز، آقای حمید شهریاری هم مدال برنز را در رده سنی جوانان به گردن آویختند. آقای امین سالاری مدال برنز را در رده سنی بزرگسالان به دست آورد که ایشان به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی روسیه دعوت شدند. همچنین آقای معین حاجی زاده هم که از قهرمانان ووشو و افتخارات دیار کریمان است، به اردوی تیم ملی دعوت شده است و باید بگویم ایشان دارنده مدال طلای بازی های کشور های اسلامی است، همچنین خانم زهرا دهویی در رده سنی نوجوانان در بخش بانوان مدال نقره را کسب نمود و تمامی این عزیزان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

رئیس هیئت ووشو استان کرمان در ادامه با بیان اینکه عمیقا به خرد جمعی و کار گروهی معتقد هستم، اظهار داشت: 5 نفر را به عنوان عضو هیئت رئیسه در نظر گرفته ایم که ترکیبی از مدیران توانمند دستگاه های دولتی و خصوصی استان هستند و همچنین نفرات دیگری نیز در آینده نزدیک به این جمع جهت ارتقاء سطح ووشو در استان اضافه خواهد گردید.

وی افزود: دکتر امیر فهیمی خامنه، فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان، مهندس خداداد مقبلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، دکتر حمید شیخ اسدی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان، دکتر مهدی مداحی، رئیس انجمن فیزیوتراپی استان و عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی، آقای مهدی سعید، معاون درآمدهای مالیاتی استان کرمان ترکیب فعلی هیئت رئیسه هیئت ووشو استان کرمان هستند، همچنین آقای امین معصوم پور بعنوان دبیر هیئت و آقای سیدباقر هاشمی بعنوان خزانه دار هیئت معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز