دستبند پلیس کهنوج بر دستان سارق منازل با ۷ فقره سرقت

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۵:۵۹
کد خبر: ۵۴۶۴۵۱
دستبند پلیس کهنوج بر دستان سارق منازل با ۷ فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از دستگیری یک سارق منزل خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به 7فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "شاهپور بهرامی"گفت: در پی وقوع سرقت منازل در سطح شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری 11 این فرماندهی در این زمینه با گشت های ویژه به صورت محسوس و نامحسوس به فعالیت پرداختند تا این که موفق شدند سارق منازل را شناسایی کنند. 

فرمانده انتظامی کهنوج گفت: در استعلام های به عمل آمده مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار می باشد. 

بهرامی بیان داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس آنان را تحت نظر قرار داده و در اقدامی ضربتی سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری وسایل خانگی از جمله  چندین تخته قالی ،فرش،چمدان ،ظروف و وسایل آشپزخانه، جارو برقی ،کیس وکامپیوتر را کشف کردند. 

این مقام مسئول با بیان این که سارق، معتاد و دارای سوابق کیفری می باشد،گفت:متهم درتحقیقات صورت گرفته به 7 فقره سرقت منازل اقرار و عنوان داشت با فروش اموال مسروقه هزینه خرید مواد مصرفی خود را تهیه می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز