پیام استاندار کرمان به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۵:۰۷
کد خبر: ۵۵۹۷۱۵
پیام استاندار کرمان به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی
استاندارکرمان با صدور پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، این هفته را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی با صدور پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، این هفته را تبریک گفت.

پیام تبریک به شرح ذیل می باشد:

 

در عصر حاضر ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است که به جرات می توان از آن به عنوان یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و اساس دیگر علوم قرن حاضر یاد کرد؛ بگونه ای که قرآن کریم بسیاری از قواعد علمی روابط عمومی و ارتباطات را در میان آیات خود بیان کرده است؛ همان گونه که زندگی، گفتار، کردار و روش های زندگی صداقت گونه پیامبر اسلام الگویی از روابط عمومی و ارتباطات بود که بعدها به صورت یک علم و فن انسانی تدوین و ارائه شد.

دانش و هنر روابط عمومی به عنوان یک نهاد شبه مدنی در جهت تسهیل ارتباطات دو طرفه بین دولت و آحاد مردم به شمار می رود که با پیچیده تر شدن نظام اجتماعی بر ضرورت، گسترش و توسعه این علم و حرفه جدید بیش از پیش اتفاق نظر حاصل می شود تا آنجا که امروز کمتر نهاد یا سازمانی خود را بی نیاز از تشکیلات روابط عمومی می بیند.

یک روابط عمومی توانمند زمینه ساز مدیریت قدرتمند است و می تواند با نفوذ در عمق افکار عمومی و مطالعه و بررسی دقیق و کارشناسی به جمع آوری اخبار و اطلاعات بیرونی مورد نیاز دستگاه بپردازد و با پردازش این اطلاعات جهت ایجاد تغییرات مطلوب مخاطب در سازمان اقدام مقتضی و کارشناسانه بعمل آورد.

بنابراین روابط عمومی ها علاوه بر انتقال و انعکاس اخبار، از حالت انفعالی به دور بوده و بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری استوار باشند تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان موثر قرار گیرد و با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال" نامگذاری شده است، روابط عمومی ها به عنوان نقش افرینان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می توانند زمینه ای را برای حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح فراهم کنند.

 اینجانب ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به همه مدیران و پرسنل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه استان، توفیق روزافزون همه این عزیزان را جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید همچون تحقق شعار دولت شیشه ای در استان، از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم.

 

                                                                                               علیرضا رزم حسینی

                                                                                                  استاندار کرمان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز