انجام ۴۸۵ عملیات توسط سازمان آتش نشانی در خرداد ماه

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۵:۳۷
کد خبر: ۷۲۱۰۳۹
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انجام 157 مورد عملیات اطفاء حریق و 310 مورد عملیات امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی عسکری  در این باره گفت: در خرداد ماه در مجموع 157 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد 69 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 17مورد مربوط به وسایل نقلیه، 34 مورد مربوط به منازل مسکونی، 15 مورد مربوط به جنگل و درختان و 15موردمراکز تجاری بوده است.

وی همچنین از انجام 310 مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد 42 مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، 186 مورد زنده گیری مارهای سمی و غیر سمی، 24 مورد چیدن حلقه و قفل، 20 مورد امداد اسانسور، 18 مورد امداد تصادفات خودرویی،2 مورد سقوط ازارتفاع، 1 مورد امداد و نجات سقوط در چاه و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اظهار کرد: در مجموع این عملیات ها 66 نفر از شهروندان نجات یافتند، 19 نفر مجروح شدند و متاسفانه 2 نفر فوت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد : در این مدت تعداد 154 نفر از شهروندان و دانش آموزان آموزش‌های آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز