رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان خبر داد:

تبدیل استان کرمان به استانی صنعتی، در آینده نزدیک

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۶:۰۳
کد خبر: ۷۵۳۱۹۹
تبدیل استان کرمان به استانی صنعتی، در آینده نزدیک
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمان گفت : به زودی استان کرمان به استانی صنعتی بدل خواهد شد تحقق و رشد آن بدون فرهنگ و روحیه بسیجی امکان پذیر نیست لذا امیدواریم این نوع ابتکارات و خودکفایی ها د رعرصه تولید بیشتر شده و جنگ اقتصادی را بر جهان پیروز شویم و دراین عرصه به خود کفایی برسیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی حسینی نژاد در رزمایش ایثار بسیجیان کارخانجات استان کرمان همزمان با سراسر کشور در جمع کارگران بسیجی اظهار داشت: بسیج فرهنگ بزرگ و ظرفیت عظیمی دارد که مردم نهاد است و در همه دستگاه ها و نهاد ها نیز رخنه کرده است که بهترین نمونه این رخنه رشد فرهنگ بسیجی یعنی کار با اخلاص و ایثار و کم توقعی اما کار زیاد را بسط و گسترش داده است .

وی ادامه داد: کارگران بسیجی با تمام همتایان خود تفاوت های بسیاری دارند از جمله کار زیاد، توقع کم، خوش برخوردی،  خوش منشی، تکریم انسان ها و خلاقبت توام با ابتکار که در هیچ کجای دنیا نمی توان این روحیه را یافت جز در بین بسیحیان ایران اسلامی لذا اکثر مشکلات با ترویج فرهنگ بسیجی می توان حل کرد و البته پیروز شد .

حسینی نژاد تاکید کرد: در رزمایش اجرا شده و بازدید های صورت گرفته در این روز نشان داد که روحیه خود باوری بسیج در بین کارگران سبب شده است که بسیار ی از تکنولوژی هایی که در انحصار یک کشور خاص چون امریکا بوده اند و در زمان تحریم ها خدمات دهی خود را به واحد های تولیدی قطع کرده اند اکنون توسط کارگران نخبه بسیجی رفع شده و به خودکفایی در خصوص آن تکنولوژی رسیده اند و البته توانسته اند با مهندسی معکوس نیز طرح هایی را اجرایی  و عملیاتی کنند که سبب کاهش هزینه برای آن واحد تولیدی شده اند .

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد : به زودی استان کرمان به استانی صنعتی بدل خواهد شد تحقق و رشد آن بدون فرهنگ و روحیه بسیجی امکان پذیر نیست لذا امیدواریم این نوع ابتکارات و خودکفایی ها د رعرصه تولید روز به روز بیشتر شده و جنگ اقتصادی را بر جهان پیروز شویم و دراین عرصه نیز به خود کفایی برسیم .

این رزمایش با هدف اعلام آمادگی کارگران بسیجی برای مقابله با بحران های اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی برگزار می شود. در این رزمایش کارگران یک روز یا ساعتی از روز را در محل کارخود به صورت رایگان خدمت رسانی می کنند.

 

نظر شما