مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان عنوان کرد:

وام ۹۸۰ میلیارد تومانی شاه‌کلید حل مشکلات استان

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۴۰:۳۱
کد خبر: ۷۵۳۶۱۴
وام ۹۸۰ میلیارد تومانی شاه‌کلید حل مشکلات استان
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان تصریح کرد: شاه‌کلید حل مشکلات استان دریافت تسهیلات به مبلغ ۹۸۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ابراهیم علیزاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان گفت: در سطح استان شاهد اجرای پروژه‌های آب منطقه‌ای هستیم.

وی افزود: پروژه‌های انتقال آب به شهرهای شمالی کرمان شامل دو بخش است که تاکنون ۲۷۰ کیلومتر آن در داخل استان آغاز شده و باید از تسهیلات ماده ۵۶ در خصوص اجرای آن استفاده کنیم.

علیزاده بیان داشت: سد صفارود پروژه دیگر است که در حال پیگیری از طریق ماده ۵۶ است اما دو بانک انصراف داده‌اند که در حال رایزنی آن هستیم و یک بانک در صورت انصراف دو بانک دیگر اعلام آمادگی کرده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان افزود: پروژه انتقال آب باید از طرف همه مسئولان مربوطه پیگیری شود.

وی ادامه داد: باید مسئولان استانی بسیج شوند تا کار بر اساس سه محور پیگیری شود که نخستین مورد آن اصلاح سقف موافقتنامه برخی از طرح‌هاست که به شدت با آن مخالفت می‌شود زیرا اعداد اعلام شده در خصوص این طرح‌ها نجومی هستند.

علیزاده گفت: مورد بعدی وز ماده ۲۴ است که با مقاومت دولت روبروست و آن دو طرح آبرسانی هستند که بالاجبار باید صورت گیرد که مسئولان و نمایندگان استان باید جلسه‌ای مشترک بگذارند و طرح ارائه کنند و ما از آن دفاع خواهیم کرد.

وی یادآور شد: مورد سوم اجرای ماده ۵۶ آبرسانی به شهر کرمان است که باید به صورت جدی از طرف مسئولین پیگیری شود.

 

نظر شما