رودری:

اولویت نخست ما پرداخت مطالبات بازنشستگان سال ۹۶ است

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۴۲:۳۸
کد خبر: ۷۵۳۶۲۸
اولویت نخست ما پرداخت مطالبات بازنشستگان سال ۹۶ است
مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان همچنین درخصوص پرداخت مطالبات بازنشستگان گفت: هم اکنون اولویت نخست ما پرداخت مطالبات بازنشستگان سال 96 است وخوشبختانه بدهی بابت سنوات قبل به دستگاه های استانی نداریم ولی تعهدات باقی مانده پاداش پایان خدمت به 252 نفر در ردیف ملی را از سال قبل داریم که حدود 21 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جعفر رودری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: سازمان مدیریت استان کرمان عضو دو کمیسیون بودجه منطقه ای و کمیسیون تلفیق در سازمان برنامه و بودجه کشوری است و در زمینه بودجه 98 موارد پیشنهادی از دستگاه ها خواسته شده و تاکنون پیشنهادات خیلی خوبی جمع بندی شده که اعلام کردیم و در بودجه امسال در حوزه اعتبارات هزینه ای تاکنون همه موافقت نامه ها بین 33 دستگاه استانی مبادله شده است.

مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به بحث استفاده از موقعیت زمانی کنونی برای تدوین بودجه سال 98 اظهار داشت: متاسفانه در سال های قبل پیگیری دستگاه های اجرایی بعد از تدوین بودجه اتفاق می افتاد و امسال تاکید سازمان برنامه و بودجه و استانداری بر این است که مدیران با جدیت بحث استفاده از ظرفیت های بودجه سال آینده و ظرفیت زمانی موجود را دنبال کنند.

وی گفت: در بخش هزینه ای بودجه امسالِ و به لحاظ تخصیصی تاکنون (6 ماهه) 42 درصد تخصیص معادل 197 میلیارد تومان داشته ایم که 167 میلیارد تومان آن فقط پرداخت حقوق و مزایاست و 8 درصد کسری بودجه داریم.

رودری خاطر نشان کرد: در بحث تملک دارایی سرمایه ای بودجه در استان امسال 1613 میلیارد تومان ابلاغیه داریم که نسبت به سال گذشته وضع بهتری داریم و تاکنون نیز حدود 43 درصد معادل 691 میلیارد تومان آورده داشتیم.

مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان همچنین درخصوص پرداخت مطالبات بازنشستگان گفت: هم اکنون اولویت نخست ما پرداخت مطالبات بازنشستگان سال 96 است وخوشبختانه بدهی بابت سنوات قبل به دستگاه های استانی نداریم ولی تعهدات باقی مانده پاداش پایان خدمت به 252 نفر در ردیف ملی را از سال قبل داریم که حدود 21 میلیارد تومان است و امیدواریم به زودی این مسأله نیز حل شود. همچنین تعداد بازنشستگان امسال نیز 343 نفر است که تاکنون توسط دستگاه ها اعلام شده و افزایش قابل ملاحظه ای نسبت به سال قبل دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز