طبیب‌زاده:

مشارکت در فرایند انتخاب صادرکنندگان برتر در رفع مشکلات این بخش موثر است

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۴:۱۳
کد خبر: ۷۶۳۶۹۹
مشارکت در فرایند انتخاب صادرکنندگان برتر در رفع مشکلات این بخش موثر است
رئیس اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به تاثیر مشارکت، همراهی و همدلی در رفع مشکلات، گفت: استقبال صادرکنندگان از شرکت در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه، مصداق بارز همین مشارکت است که می‌تواند در رفع مسائل و مشکلات صادراتی موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهدی طبیب‌زاده از تغییرات قابل توجه در فرآیند انتخاب صادرکنندگان برتر استان و مراسم تجلیل از ایشان خبر داد و گفت: طی سال‌های گذشته همواره پیگیر انجام این تغییرات بودیم که در سال جاری با موافقت رئیس سازمان توسعه تجارت دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان به اتاق منتقل شد. وی ادامه داد: این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بتوانیم تغییراتی در این فرایند به وجود بیاوریم و یکنواختی این برنامه در سال‌های گذشته را از بین ببریم.

رئیس اتاق کرمان با بیان اینکه رقم خوردن این تغییر و تحولات نیازمند مشارکت و همراهی بیشتر فعالان اقتصادی است، افزود: اگر صادرکنندگان استقبال چندانی از اینگونه برنامه‌ها نداشته باشند اتاق نیز به تنهایی نمی‌تواند در مسیر رفع مشکلات گام بردارد. طبیب زاده افزود: بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی استان می توانند برای شرکت در این فرآیند تا 23 مهرماه جاری با مراجعه به سایت www.tpo.ir  نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

 وی گفت: امیدواریم با ثبت‌نام همه صادرکنندگان استان در این سایت، صادرکنندگانی با محصولات صادراتی متفاوت انتخاب و به سایرین معرفی شوند.

 

نظر شما