دبیرستان دخترانه خیرساز "حاج احمد احمدی نژاد" ناحیه یک کرمان افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۱:۴۰
کد خبر: ۷۶۳۷۲۷
دبیرستان دخترانه خیرساز حاج احمد احمدی نژاد ناحیه یک کرمان افتتاح شد
طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان دبیرستان دوره اول خیرساز حاج احمد احمدی نژاد ناحیه یک کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه خیرساز حاج احمد احمدی نژاد آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان، گفت: ارزش کار خیران مدرسه ساز به کاری است که آنان انجام می دهند و این امر برای دنیا و آخرت آنان ارزش بالایی دارد.

وی کار خیران مدرسه ساز را عزتمند دانست و افزود: کار مدرسه سازی مولد خوبی است برای معمان و دانش آموزان که ترویج دهنده این امر خیر در جامعه باشند.

اسکندری نسب با بیان اینکه کار خیر عشق می خواهد، گفت: انسان هایی که یک عمر تلاشل کردند و در عرصه کار خیر مشارکت کردند کار و تلاش آنان قابل ستودنی است و آنان دل در گرو این خاک و مرز و بوم دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه بالغ بر یک سوم فضاهای آموزشی کشور توسط خیران مدرسه ساز احداث می شود، خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع سال تحصیلی تا کنون تمامی مدارسی که در استان کرمان افتتاح و به بهره برداری رسیده اند توسط خیران مدرسه ساز احداث شده اند.

وی در ادامه به کار خانواده احمدی نژاد به ساخت مدارس متعدد در منطقه سرآسیاب شهر کرمان اشاره کرد و گفت: ارزش کار این خانواده بسیار بالا است و تا سالیان سال مردم از آنان به نیکی یاد خواهند کرد‌.

بر پایه این گزارش دبیرستان دخترانه خیرساز حاج احمد احمدی نژاد آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در محله سرآسیاب شهر کرمان با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، مهندس احمد احمدی نژاد خیرمدرسه ساز و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه ستادی، روسای آموزش و پرورش نواحی یک و دو کرمان، شهردار منطقه چهار کرمان و جمعی از مسئولان شهرستانی و استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتی است این دبیرستان ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت دو هزارو ۷۰۰متر مربع و زیربنای یک هزارو ۳۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال توسط خیر مدرسه ساز مهندس احمد احمدی نژاد افتتاح شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز