پیام مدیرکل ورزش و جوانان کرمان به مناسبت ۱۳ آبان

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۸:۲۵
کد خبر: ۷۷۱۷۰۵
پیام مدیرکل ورزش و جوانان کرمان به مناسبت ۱۳ آبان
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در پیامی یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به عموم ملت رشید و غیرتمند ایران و استان کرمان تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یوم الله سیزدهم آبان در دفتر خاطرات ارزشمند ملت ایران، برگ زرین و پر افتخاری است که در وجود مومنان و خداترسان، جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم، فرو ریختنی است.
این روز شاهد تبعید سر سلسله ی بیداردلان و نادره ی روزگاران حضرت امام خمینی (ره) بوده است، با اغتنام فرصت، به روان پاک روح خدا و همه جان های خدایی به ویژه شهدای دانش آموز که بیداری توام با آزادی معنوی و اجتماعی خواست رهایی از یوغ استکبار را برای ما به ارمغان آوردند و استقلال و جمهوری اسلامی را به ما ارزانی بخشیدند، سلام و درود می فرستم.
آری 13 آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های استکبار جهانی است.
اینجانب ضمن دعوت از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان کرمان برای حضور در مراسم یوم ا... سیزدهم آبان از خداوند متعال برای همگان به ویژه جامعه جوان و نوجوان استان کرمان، موفقیت و بهروزی مسئلت می نمایم و امیدوارم که حرکات هوشمندانه این عزیزان گام موثری در راستای به ثمر نشستن اهداف دولت محترم تدبیر و امید بوده و روز به روز بر استقلال علمی و صنعتی این مرز و بوم بیفزاید.
 
محمدتقی امیری خراسانی
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

 

نظر شما