وزیر ورزش وارد کرمان شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۷:۴۳
کد خبر: ۷۸۴۹۶۸
وزیر ورزش وارد کرمان شد
مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که در سفری یک روزه، به منظور بازدید و افتتاح چند طرح به استان کرمان سفر کرده است، لحظاتی پیش با استقبال استاندار، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان و جامعه ورزش، وارد فرودگاه کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در بدو ورود، پیست دوچرخه سواری کرمان را با حضور دوچرخه سواران و جامعه ورزش کرمان افتتاح می کند.

پیست دوچرخه سواری کرمان در زیربنای 16 هزار مترمربع و دارا بودن ظرفیت 800 نفر تماشاچی و 250متر طول پیست یکی از پنج پیست موجود کشور است که کار احداث آن از سال 75 آغاز شده است و تاکنون 82 میلیارد و 249 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی صرف شده است.

افتتاح زورخانه بین المللی کرمان، تقدیر از مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا و برگزاری جلسه ستاد ساماندهی جوانان از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان در سفر به کرمان است.

زورخانه بین المللی کرمان با 853 متر مربع متراژ، گود 10متر، 400 نفر ظرفیت تماشاچی، یکی از بزرگترین زورخانه های کشور است که از سال 88 کار احداث آن آغاز شده است.

برای این طرح تاکنون 13 میلیارد و 469 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح به سمت شهرستان رفسنجان حرکت می کند.

وی در بدو ورود زمین چمن تختی، سالن 9 دی و استخر بخش خصوصی شهرستان رفسنجان را افتتاح می کند.

زمین چمن فوتبال تختی رفسنجان در زیربنای 8 هزار متر مربع سال ها بلااستفاده بود که از این پس با دارا بودن زمین استاندارد 72*105متر از چمن مصنوعی استاندارد، به منظور برگزاری مسابقات لیگ یک و برتر در این شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد.

استارت کار روی این زمین چمن از سال 96 خورده است و تا کنون 11 میلیارد و 118 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای آن هزینه شده است.

سالن ورزشی 9 دی رفسنجان نیز با متراژ 2 هزار و 500 متر مربع و با ظرفیت 2000 نفر تماشاچی در بخش هایی مانند جایگاه ویژه مسئولان و خبرنگاران راه اندازی شده که کار احداث آن از سال 90 آغاز شده است و تاکنون 26 میلیارد ریال برای احداث آن از محل اعتبارات ملی و استانی بکار رفته است.

از آنجایی که رفسنجان سالن مسابقاتی نداشت، هم اکنون با راه اندازی این سالن می تواند میزبان مسابقات مهم داخلی و خارجی شود.

استخر بخش خصوصی رفسنجان هم به همت آقای غلامی در زیربنای 770 متر مربع احداث شده که کاسه 10*20 متر است و از آن جایی که مشکل کمبود استخر در رفسنجان وجود دارد، با افتتاح این استخر، تا حدودی این مشکل را برطرف می کند.

کار احداث این استخر از سال 95 با اعتبار 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش خصوصی صرف شده است.

بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی آگاه از بخش خصوصی از دیگر برنامه های سفر وزیر به شهرستان رفسنجان است.

سلطانی فر مجدداً برای حضور در چند برنامه راهی کرمان می شود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در محل دفتر امام جمعه و حضور در نشست هماهنگی کنگره شهدا (کمیته ورزش و جوانان) در دفتر استاندار از دیگر برنامه های سفر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به کرمان است.

وزیر ورزش و جوانان ساعت 21، کرمان را به مقصد تهران ترک می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز