وزیر ورزش و جوانان:

استان کرمان از جهت احداث اماکن ورزشی و استعدادهای ورزشی توسعه خوبی داشته است

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۸:۱۸
کد خبر: ۷۸۵۰۹۸
استان کرمان از جهت احداث اماکن ورزشی و استعدادهای ورزشی توسعه خوبی داشته است
وزیر ورزش و جوانان گفت: استان کرمان در دهه اخیر هم از جهت احداث اماکن ورزشی و هم استعدادهای ورزشی توسعه خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مسعود سلطانی فر، در مراسم افتتاح زورخانه شهید لنگری زاده کرمان، اظهار داشت: خدا را شاکرم که امروز در جمع مردم، جوانان و ورزشکاران استان کرمان هستم تا ضمن دیدار با مردم عزیز این استان، تعدادی از پروژه ها در کرمان و رفسنجان که توسط دولت و بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است، را افتتاح کنیم.

وی با اعلام اینکه خداوند نعمت خدمتگزاری مردم را به ما عطا کرده است، ابراز امیدواری کرد: با تلاش شبانه روزی موجبات نشاط، شور و شعف و رضایتمندی مردم ایران اسلامی را فراهم آوریم.

سلطانی فر تصریح کرد: استان کرمان در دهه اخیر توسعه خوبی در ابعاد مختلف داشته است و در عرصه ورزش نیز استان کرمان هم از جهت احداث اماکن ورزشی و هم استعدادهای ورزشی توسعه خوبی داشته و استعدادهای وزشی استان کرمان بروز و ظهور پیدا کردند تا بتوانند موجبات غرور و سربلندی ایران اسلامی را فراهم آورند.

وی یادآور شد: قبل از افتتاح زورخانه که با شکوه خاصی ساخته شده است، پیست دوچرخه سواری کرمان که بیش از 20 سال به دلایل مختلفی نیمه کاره مانده بود، طی دو سال با تلاش شبانه‌روزی و ویژه تکمیل شد و امروز در اختیار ورزشکاران و به ویژه دوچرخه سواران این استان قرار گرفت تا با استفاده از امکانات این پیست بتوانند در رشته های دوچرخه سواری مواد پیست توفیقات خوبی در کشور کسب کنند.

وزیر ورزش و جوانان، وضعیت کلی ورزش کرمان را مناسب اعلام کرد و بیان داشت: امیدوارم نوجوانان امروز در رشته های مختلف بتوانند در آینده ای نزدیک به عضویت تیم های ملی ما درآیند و قطعاً خبرهای خوش تری در سال های آینده از ورزش استان کرمان خواهیم شنید.

وی با تشکر از استاندار و نمایندگان مجلس استان کرمان به خاطر حمایت های ویژه از ورزش ابراز امیدواری کرد: این حمایت ها به همین شکل در روزها، ماهها و سالهای آتی ادامه پیدا کند.

سلطانی فر گفت: بسیار امیدواریم که در لیگ‌های برتر رشته های مختلف، تیم‌های خوبی از کرمان حضور داشته باشند.

وی از حضور پیشکسوتان، قهرمانان و مرشدان زورخانه ای که نوآوری‌های خوبی داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تاکنون با تلاشی که انجام شده بیش از 500 پروژه نیمه‌تمام به بهره‌برداری رسیده است، افزود: حدود 3 هزار و 500 پروژه نیمه‌تمام هنوز باقی مانده است.

وی با اشاره به وجود چندین پروژه بزرگ اولویت‌دار در کشور تصریح کرد: حدود 10 سالن ورزشی شش هزار نفره، دو پیست دوچرخه‌سواری، چندین استادیوم ورزشی 15 هزار نفره، چند استخر بزرگ و ... داریم و تمرکز ما بر این است تا پایان عمر این دولت این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

 

نظر شما